نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تبلیغ تلویزیونی و پوسترهای جدیدی از فیلم The Lion King منتشر شد

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم The Lion King منتشر شده که در آن شاهد اجرای یک آهنگ خاطره‌انگیز هستیم و همچنین پوسترهای جدیدی نیز منتشر شده است.

کمتر از یک ماه دیگر، فیلم The Lion King (شیر شاه) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و روز گذشته نیز کمپانی والت دیزنی از آغاز پیش فروش بلیت‌های این فیلم لایو اکشن خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم شیر شاه منتشر شده است. در این ویدیو شاهد تصاویر جدید و خاطره‌انگیزی هستیم، اما تمرکز این تریلر کوتاه جدید روی آهنگ Can You Feel The Love Tonight است که توسط دونالد گلاور، صداپیشه سیمبا و بیانسه، صداپیشه نالا اجرا می‌شود که البته طبق گفته دیزنی، شاهد حضور سث روگن، صداپیشه پومبا و بیلی ایکنر، صداپیشه تیمون در این آهنگ خاطره‌انگیز که در انیمیشن آن توسط التون جان خوانده شده و نسخه اصلی نیز در آلبوم فیلم خواهد بود، نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم The Lion King را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر بازگشت چند آهنگ خاطره‌انگیز انیمیشن اصلی، در فیلم The Lion King شاهد اجرا و خواندن آهنگ‌ جدید نیز خواهیم بود که هنوز اطلاعاتی از آن‌ منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که گلاور و بیانسه نقش مهمی را در این آهنگ جدید داشته باشند. علاوه بر این تریلر کوتاه، دیزنی سه پوستر جدید از فیلم The Lion King برای تبلیغ آن در سینماهای IMAX، دالبی سینما و RealD 3D نیز منتشر کرده است. علاوه بر این، دو پوستر دیگر از فیلم شیر شاه برای تبلیغ آن در بازار بین المللی نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پنج پوستر که برخی از آن‌ها طراحی جالب و منحصر به فردی نیز دارند، را مشاهده کنید:

پوستر IMAX فیلم The Lion King

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم The Lion King بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده