// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی منتشر می‌شود

جول امسلی، کارگردان هنری Call of Duty: Modern Warfare، در سایت ردیت اعلام کرده است که تریلر گیم‌پلی این بازی تقریبا آماده شده است.

با معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare، حال‌وهوای این نسخه نمایش داده شد و همچنین ظاهر جدید کاپیتان پرایس را هم مشاهده کردیم. این تریلر سینمایی توانست نظر بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کند، اما مورد اصلی که کاربران خواهان آن هستند، نمایش گیم‌پلی بازی است. طبق جدیدترین اخبار بازی و پاسخ یکی از اعضای استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده COD: Modern Warfare در سایت ردیت، احتمال دارد در آینده نزدیک شاهد منتشر شدن تریلر گیم‌پلی این بازی باشیم.

در سایت ردیت یکی از هواداران این بازی تیراندازی اول شخص پرسیده است که چرا تیم سازنده تاریخ نمایش تریلر گیم‌پلی را مشخص نمی‌کند. در ادامه جول امسلی، کارگردان هنری Call of Duty: Modern Warfare، در جواب به این کاربر اعلام کرده است که تریلر گیم‌پلی بازی تقریبا آماده است. متاسفانه اطلاعات دقیقی از تاریخ نمایش گیم‌پلی بازی مشخص نشده است و حتی بازه زمانی آن هم اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده نه چندان دور، شاهد این ویدیو خواهیم بود.

ازطرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare تقریبا چهار ماه دیگر عرضه می‌شود و تیم سازنده، احتمال می‌رود در هفته‌های پیش‌روی گیم‌پلی این بازی را به‌نمایش بگذارد. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی COD: Modern Warfare، چه زمانی تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر می‌کند؟ بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده