// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Auto Chess؛ شطرنج زنده با قهرمانان

بازی Auto Chess نمایشی از قهرمانان آنلاین روی صفحه شطرنجی است که نبردهای نوآورانه جذابی را برای اوقات فراغت‌مان به همراه دارد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Auto Chess اثری جذاب در سبک استراتژیک است که استودیو Dragonest Game آن را با گیم‌پلی نوآورانه‌ای در اختیار بازیکنان قرار داده است. این بازی اندروید می‌تواند انتخاب مناسبی برای اوقات فراغت باشد و علاقه‌مندان به چنین آثاری را دور هم جمع کند. همچنین اگر علاقه‌مند به آثار E-Sport هستید، باید بگویم که این اثر پتانسیل جذابی برای رقابت در این بخش هم دارد. استودیو Drodo پیش‌تر هم اعلام کرده بود که در حال توسعه یک نسخه موبایل از این مجموعه است. این استودیو همکاری‌های خوبی را با استودیو ولو (Valve) داشته است و بیانیه‌های مشترکی را در این باره ارائه می‌کردند، اما مسئولین این استودیو بعد از اتمام این صحبت‌ها تصمیم می‌گیرند که هرکدام بازی‌های اختصاصی خودشان را منتشر کنند. بازی Dota Auto Chess براساس دنیای مشترکی بازی محبوب دوتا از کمپانی ولو ارائه شد و استودیو ولو هم بازی اختصاصی خودش را با عنوان Dota Underlords راهی میدان کرد.

بازی آیفون Auto Chess از چندین نبرد ۱۰ دقیقه‌ای تشکیل شده است که هربار باید دربرابر یک بازیکن آنلاین قرار بگیرید و به‌صورت نبرد استراتژیک خود را شروع کنید. در این نبردها هرکدام از چندین کارت قهرمانان برخوردار هستید که هرکدام سطح‌بندی خاص خودشان را دارند و شما به‌صورت شطرنجی آن‌ها را در صفحه خانه‌ای بازی قرار می‌دهید و منتظر می‌شوید که نبردها آغاز شود. دقت کنید تنها تعداد محدودی از قهرمانان را می‌توانید مورد استفاده قرار دهید و همچنین باید در یک زمان مشخص چیدمان نیروها را تمام کنید. این چیدمان اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد و حتما باید به قابلیت‌ شخصیت‌ها و فاصله‌شان از نیروهای دشمن نگاه کنید. به‌طور مثال کمانداران خود را در خط مقدم قرار ندهید، چرا که سریعا توسط دشمن نابود می‌شود و فرصتی برای پیش‌روی نیروهای شما ایجاد نمی‌کنند. حال اگر این کمانداران را پشت سر همه نیروهای خودی قرار دهید آن‌ها هنگام نبرد نیروهای اصلی می‌توانند پشتیبان خوبی باشند. همینطور قهرمانان غول‌آسا را هم باید در خط اول قرار دهید تا سپر خوبی برای جلوگیری از پیشرفت دشمنان باشند. سیستم نوبتی بازی تنها در ابتدا کاربرد دارد و پس از شروع نبرد می‌توانید نیروهای ذخیره خود را در صفحه قرار دهید و از شانس مجدد خود استفاده کنید. بازی Auto Chess جز بهترین بازی های اندروید است و در بدترین حالت ممکن می‌تواند انتخاب جذابی برای اوقات فراغت شما باشد.

Auto Chess

به‌سبب اینکه بازی Auto Chess جزو آثار E-Sport محسوب می‌شود، قوانین بازی جهانی هستند و همه بازیکنان سرتاسر جهان باید از آن پیروی کنند. بنابراین مهارت در بازی نقش اساسی دارد و هر بازیکن با استفاده از امکانات یکسان برای همه باید از استراتژی‌های منحصربه‌فرد خودش استفاده کند و درنهایت در لیدربرد جهانی جز بهترین‌ها باشد. شما می‌توانید از جوایز متعدد بازی بهره‌مند شوید و در رویدادهای هفتگی و سالانه هم شرکت کنید. قهرمانان خود را در ترکیب مناسب خودشان قرار دهید و با کسب اطلاعات بیشتر حملات خود را دقیق‌تر کنید. درواقع شناخت این قهرمانان و قابلیت‌های حمله و دفاع آن‌ها است که اهمیت دارد و کمک می‌کند بهترین استفاده را در طرح‌های خود از آن‌‌ها ببرید.

ترکیب‌های مختلف استراتژی‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند و باید مثل یک رهبر باهوش عمل کنید

قبل از هر نبرد می‌توانید استراتژی‌های خود را تمرین کنید و روش‌های مخلتف برای رسیدن به قلب دشمن را امتحان کنید. بازی دقیقا عین شطرنج عمل می‌کند و هر قهرمان نقش تعیین کننده‌ای دارد. گروهی از قهرمانان در نقش سرباز هستند و به‌عنوان سیاهی لشکر شما می‌توانند روند حرکت دشمن را کند کنند. تفاوت این بازی در پویایی آن است و هر لحظه صحنه نبرد بازی با آتش و خون پر می‌شود. گیم‌پلی بازی Auto Chess هم پتانسیل بالای خودش را نشان می‌دهد و قدرت انتخاب را کاملا به بازیکن محول می‌کند. سرورهای بازی کیفیت بالایی دارند و هر زمان که خواستید بازیکنانی هستند که دعوت شما به چالش نبرد را قبول کنند. بازی از نظر گرافیکی و صوتی کم و کسر ندارد و در فصول مختلف سال می‌توانید نبردهایی با حس و حال واقعیت تجربه کنید.

Auto Chess

Auto Chess جز ورزش‌های الکترونیکی محسوب می‌شود و تماما روی بازی جوانمردانه و مهارت بازیکنان استوار شده است

المان‌های بازی Auto Chess آن‌قدر کامل است که اطلاعات زیاد و مهم در هر لحظه و در گوشه و کنار صفحه نقش می‌بندد و وضعیت قهرمانان را به شما یادآور می‌شود. هر قهرمانی که شما نابود می‌کنید به‌صورت آنی جایزه‌اش را دریافت می‌کنید و مستقیما می‌توانید با آن نیروهای خود را ارتقا دهید. سازندگان روی بازی جوانمردانه مانور زیادی داده‌اند و آن را یکی از ویژگی‌های اصلی بازی می‌دانند. بدین صورت هیچ‌کس با پراخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌تواند قدرت خود را بالاتر ببرد و بازی تماما روی سطح مهارت بازیکنان و میزان تجربه‌ آن‌ها تکیه کرده است.

بازی Auto Chess از هر نظر کامل است و چالش‌های جذابی را برای بازیکنان فراهم می‌کند و هیچ‌کدام هم معمولا تکراری نمی‌شوند. تنوع کارت‌های قهرمانان به قدری هستند که گیمر انگیزه لازم برای تسخیر و جمع‌آوری آن‌ها را دارد. ورود بازی به E-Sport هم عاملی است تا بازیکنان کمی حرفه‌ای‌تر به بازی نگاه کنند و انگیزه لازم برای بودن جز نفرات برتر جهان را داشته باشند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Auto Chess


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده