// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

باگ Bloodstained: Ritual of the Night بازیکنان را مجبور به شروع مجدد می‌کند

بازیکنان قبل از تجربه‌ی بازی Bloodstained: Ritual of the Night آپدیت 1.02 را دانلود کنند. تیم سازنده در حال رفع مشکل پیش آمده است.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night بالاخره پس از سال‌ها انتظار در دسترس کاربران قرار گرفت، اما کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام کرده‌اند که یک باگ در نسخه‌های این پلتفرم‌ها قرار دارد که آن‌ها را مجبور می‌کند از ابتدا بازی را آغاز کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد باگ ذکر شده به آپدیت 1.02 مربوط است که در روز عرضه در دسترس کاربران PS4 و Xbox One قرار گرفته است. بازیکنان اگر قبل از به‌روزرسانی بازی وارد Bloodstained: Ritual of the Night شوند، به‌نقطه‌ای از بازی می‌رسند که باید تعدادی صندوق مشخص را باز و آیتم‌های مختلفی را کسب کنند. همچنین برای پیشرفت در ادامه بازی به این آیتم‌ها نیاز دارید. حال باگ ذکر شده، باعث می‌شود که این صندوق‌ها غیرقابل دسترس باشند. ازاین‌رو تنها راهی که وجود دارد، شروع مجدد بازی و استفاده از یک فایل ذخیره‌ی جدید است.

ظاهرا استودیو ۵۰۵ گیمز (505Games)، سازنده بازی Bloodstained: Rutyal of the Night، هنوز راه‌حل دقیقی را برای رفع این باگ پیدا نکرده است.

ما در حال تحقیق برای رفع مشکلی هستیم که برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پیش آمده است. ما از کاربران معذرت خواهی می‌کنیم و برای صبرشان در زمانی‌که به‌دنبال راه‌حل هستیم، تشکر می‌کنیم. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که بازیکنان قبل از آپدیت کردن بازی، Bloodstained: Ritual of the Night را شروع می‌کنند. پس از به‌روزرسانی این صندوق‌ها در وضعیت باز یا بسته بودن اشتباهی قرار می‌گیرند و بازیکن از دریافت آیتم‌هایی که برای ادامه‌ی بازی لازم هستند منع می‌شود. اشخاصی که با این باگ روبه‌رو می‌شوند، باید بازی را از ابتدا با یک فایل ذخیره‌ای جدید آغاز کنند. ما گزینه‌های مختلفی را بررسی کرده‌ایم که هرکدام از آن‌ها نیازمند اجرای بازی از ابتدا است. ما در حال تلاش هستیم تا راه‌حلی را ارائه دهیم که بتواند پیشرفت‌های بازیکنان قبل از آپدیت 1.02 را حفظ کند. دراین‌میان کاربران نینتندو سوییچ که بازی را به‌صورت فیزیکی تهیه کرده‌اند، قبل از تجربه‌ی بازی حتما آپدیت ذکر شده را دانلود کنند.

به‌عبارتی اگر قبل از تجربه‌ی بازی به‌روزرسانی 1.02 را دانلود کرده باشید، هیچ مشکلی را در طول بازی حس نخواهید کرد، اما اگر در طول تجربه‌تان این به‌روزرسانی را دانلود و نصب کنید، بازی شما دچار مشکل می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده