نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

مایکل بی جردن نقش اصلی قسمت جدید فیلم ماتریکس را بازی می‌کند؛‌ بازگشت واچوفسکی‌ها

طبق خبرهای منتشر شده، قسمت جدید فیلم ماتریکس با بازی مایکل بی جردن در دست ساخت است و واچوفسکی‌ها نیز در این پروژه حضور دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که در نهایت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) در دست ساخت است. طبق خبری که DiscussingFilm منتشر کرده، شرکت برادران وارنر در حال ساخت قسمت جدیدی از این مجموعه محبوب اکشن و علمی تخیلی است که لی لی و لانا واچوفسکی که با نام واچوفسکی‌ها بیشتر شناخته می‌شوند، نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. طبق این خبر، مایکل بی جردن، بازیگر نقش اریک کیلمانگر در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و بازیگر فیلم Creed 2 (کرید ۲)، قرار است نقش اصلی قسمت جدید فیلم The Matrix را بازی کند و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو در فیلم جدید ماتریکس باشیم. با این حال، اطلاعاتی از نقش احتمالی جردن منتشر نشده است.

The Matrix

همچنین زک پن، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) و Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم The Matrix را بر عهده دارد که اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم که این فیلم قرار است یک دنباله یا اسپین آف یا حتی یک ریبوت برای مجموعه ماتریکس باشد. همچنین ممکن است که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود که در این صورت، می‌توانیم در سال ۲۰۲۱ شاهد اکران این فیلم باشیم. پیش از این، چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) اعلام کرد که قسمت جدید فیلم ماتریکس به کارگردانی واچوفسکی‌ها در دست ساخت است که برادران وارنر این خبر را تکذیب کرد.

با این حال، برادران وارنر تاکنون واکنش رسمی به این خبر نداشته است. پیش از این در سه گانه فیلم Matrix شاهد نقش آفرینی کیانو ریوز در نقش نئو بودیم، اما پس از اکران فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) در سال ۲۰۰۳، مشخص شد که ریوز گزینه اول نبوده و در ابتدا قرار بود ویل اسمیت این نقش را بازی کند که پیشنهاد بازی در فیلم ماتریکس را در نهایت نیز رد کرد. همچنین برخی از شایعات می‌گویند که جردن نقش جوانی مورفئوس را در قسمت جدید فیلم The Matrix بر عهده خواهد داشت که این خبر نیز هنوز تایید یا تکذیب نشده است.


منبع Independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده