// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سازنده Cuphead از علاقه خود به مجموعه Zelda می‌گوید

چاد و جرد مولدن‌هاور در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده‌اند که ساخت یک بازی از مجموعه The Legend of Zelda‌، رویایی است که به حقیقت تبدیل می‌شود.

Cuphead را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مستقل نسل هشتم دانست که تیم سازنده آن برای ساخت بازی، خانه خود را برای رهن واگذار کرده بودند! بااینکه چاد و جرد مولدن‌هاور برای ساخت این بازی دست به ریسک بزرگی زدند، اما کاپهد توانست به یک موفقیت بزرگ برای MDHR Studio تبدیل شود. حال فرض کنید یک نسخه از مجموعه The Legend of Zelda با ظاهری شبیه به کاپهد ساخته شود؛ قطعا اتفاق جالبی خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، چاد و جرد مولدن‌هاور، موسسیس استودیو MDHR، در جدیدترین گفت‌وگوی خود با نینتندو فورس، از علاقه‌شان نسبت‌به مجموعه زلدا صحبت کرده‌اند. جرد دراین‌باره می‌گوید:

وجود یک نسخه از زلدا با‌ حال‌وهوای طراحی‌ دستی و دوبعدی، فکر کردن به اینکه می‌توانید روی قبایل، مردم و دشمنان بازی چه مواردی را پیاده کنید، همانند کاپهد می‌تواند فضای خاصی به‌وجود بیاورد و باس فایت‌ها هم اتمسفری کاملا متفاوت داشته باشند. البته پس‌زمینه تمامی این موارد و انیمیشن‌ها باید به‌صورت دستی طراحی شود و المان دیگری استفاده نشود. این می‌تواند رویایی باشد که شاید یه روز به حقیقت تبدیل شود.

این گفته یک رویا و ایده از سوی استودیو MDHR است، اما چندی پیش بازی Cadence of Hyrule برای نینتندو سوییچ عرضه شد که یک سازنده مستقل، آن را توسعه داده است. باتوجه‌به اینکه Cadence of Hyrule توانسته است نظرات مثبت تعداد زیادی از مخاطبان و منتقدان را به‌دنبال داشته باشد، امکان ساخت آثار مشابه هم وجود دارد. تصور قرار گرفتن لینک و زلدا در جهانی همانند کاپهد، موردی است که احتمالا تعداد زیادی از هواداران خواستار آن هستند.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا با این ایده موافق هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده