// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نارضایتی کاربران از تبلیغات داخل بازی NBA 2K19

تبلیغات مختلفی در صفحه بارگذاری بازی NBA 2K19 اضافه شده است، که بازیکنان نمی‌توانند آن‌ها را رد کنند و این مورد باعث عصبانیت‌شان شده است.

تبلیغات داخل بازی، یکی از مواردی است که همیشه باعث نارضایتی بازیکنان شده است. با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی و سایت ردیت، یکی از کاربران بازی NBA 2K19 تصویری را ردیت منتشر کرده است که یک صفجه بارگذاری (لودینگ اسکرین) تبلیغاتی را نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که صفحات تبلیغاتی داخل بازی، قابل رد شدن نیستن و حتما باید آن‌ها را تماشا کنید. کاربری که این تصویر را منتشر کرده است در توضیحات عکس خود نوشته است:

تبلیغات غیرقابل رد شدن در یک بازی ۶۰ دلاری.

استفاده از صفحات تبلیغاتی مورد جدیدی در بازی‌های 2K Sports نیست، اما باتوجه‌به نارضایتی و عصابنیت کاربران ردیت، به‌نظر می‌رسد تعداد این صفحه‌های تبلیغاتی افزایش یافته است. ازطرفی یکی دیگر از کاربران اعلام کرده است که تنها راه رهایی از این تبلیغات، غیرفعال کردن 2K TV از داخل تنظیمات بازی است. در ادامه کاربر bobridges34 در ردیت نوشته است:

تبلیغات برای بازی موبایل یک موضوع جداگانه است، زیرا رایگان هستند. این در حالی است که من برای این بازی هزینه کرده‌ام. این اتفاق به هیچ وجه امری خوش‌آیند نیست.

دراین‌میان اشاره کنم که چندی پیش در جریان تخفیف‌های فروشگاه پلی استیشن، بازی NBA 2K19 با قیمت ۲.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسید. از آ‌نجایی که معمولا NBA 2K20 حوالی ماه سپتامبر عرضه می‌شود، غیر منطقی است که بگوییم تیم سازنده سعی کرده است قبل از نقل مکان به نسخه جدید، کاربران متعددی را به NBA 2K19 جذب کند. در انتها یکی دیگر از کاربران ردیت هم اعلام کرده است که تخفیف بازی و فروش آن با قیمت ۳ دلار باعث شده است تا کاربران زیادی این بازی را تهیه کنند. ازاین‌رو آن‌ها دست به چنین اقدامی زده‌اند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده