// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر جدید Death Stranding تجهیزات کاراکتر سم را نشان می‌دهد

به‌تازگی هیدئو کوجیما در توئیتر خود تصاویر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرده است که تجهیزات سم را در بازی نشان می‌دهد.

یکی از عادت‌های جالب هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، عکس گرفتن از فعالیت‌هایش است. موقعی که در حال صرف غذا، مطالعه یا دیدن فیلم و کار کردن است، تصاویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر می‌کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما تصاویر جدیدی را از بازی دث استرندینگ منتشر کرده است.

این تصاویر نشان می‌دهند که کوجیما در حال کار روی بازی و آماده‌سازی آن برای انتشار است، اما موردی که در این تصاویر نظر کاربران را به خود جلب می‌کند، تجهیزات سم، با بازی نورمن ریداس است. اگر به‌تصاویر بازی دقت کنید، می‌بینید که سم در هر عکس تجهیزات مختلفی را در اختیار دارد. به‌نظر می‌رسد باتوجه به محیطی که در آن قرار دارید، می‌توانید وسایل و آیتم‌های مختلف و متنوعی را بردارید و از آن‌ها استفاده کنید.

در تریلر گیم‌پلی بازی هم که قبل از نمایشگاه E3 2019 منتشر شد، شاهد استفاده سم از المان‌های محیطی برای پیشرفت در بازی بودیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Death Stranding را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Death Stranding

Death Stranding


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده