// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Onslot Car؛ یک ریسینگ لذت‌بخش

Onslot Car شما را به دنیای اسلات ماشین‌ها می‌برد و می‌توانید یک رقابت سرتاسر لذت‌بخش را تجربه و اوقات فراغت‌ خود را پر کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Onslot Car را می‌توان یکی از بهترین آثار سبک ریسنگ دانست که این‌بار اسلات ماشین‌ها را نشانه گرفته است. برای تجربه این بازی اندروید می‌توانید تنها با یک دست وارد شوید و نهایت هیجان را در رقابتی ساده و بی‌آلایش بچشید. این بازی آفلاین است و استودیو Wondersquad از بخش‌های جانبی متنوع برای تشویق بازیکنان هم استفاده کرده است.

بازی آیفون Onslot Car نوعی خاص از رقابت‌های اتومبیل رانی را با Slot Cars (ماشین‌های مینیاتوری که توسط یک شیار روی یک مسیر خطی کنترل می‌شوند) برای‌تان به ارمغان می‌آورد. این ماشین‌ها روی مسیری خطی حرکت می‌کنند که توسط شیارهای مخصوصی کنترل می‌شود. این مسیرها در هر دور روی یک خط هستند و نمی‌توانند از آن خارج شوند. حال سازندگان گیم‌پلی جذاب و لذت بخشی را با تکیه بر همین موضوع ارائه کرده‌اند و می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. ما مسیرهایی زیبا و رنگی را در بازی می‌بینیم که در شرایط آب و هوایی مختلف می‌توانید در آن‌ها مسابقه دهید. معمولا رقابت‌ها بین دو نفر برگزار می‌شود و شما باید با کنترل سرعت مراقب باشید که ماشین‌تان از دور خارج نشود. این عمل را می‌توانید تنها با یک دست انجام دهید و تمرکز خود را بهبود ببخشید. یک پدال به شما داده شده است تا با بالا و پایین بردن آن سرعت خود را تعیین کنید. عملکرد شما باید به‌صورتی باشد که در پیچ‌ها سرعت را تا حد نیاز پایین بیاورید و در مسیرهای مستقیم هم سرعت خود را به نهایت خودش برسانید. کم کم در این کار مهارت پیدا می‌کنید و می‌توانید پیروز رقابت‌ها شوید. البته در ابتدای مراحل نیازی به مهارت نیست و معمولا با رعایت حداقلی هم می‌توانید از رقیب خود جلو بزنید. همین کار ساده بسیار لذت‌بخش است و حس خوبی به مخاطب القا می‌کند که باعث می‌شود شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم.

Onslot Car
Onslot Car
Onslot Car

در بخش تایم‌دار بازی Onslot Car می‌توانید یک رکورد خوب برجای بگذارید و در رتبه بالای جهانی قرار بگیرید. فارغ از این بخش رقابت‌های عادی معمولا در سه دور انجام می‌شود و رقیب‌تان هم جلوتر از شما در حال حرکت است. در این دورها فرصت دارید که از وی جلو بزنید و سپس مسیر خود را ادامه دهید. در پیچ‌ها دقت کنید که اگر همزمان با ماشین حریف از آن‌جا عبور کنید با یک دریفت ساده و کم‌‌ترین سرعت هم به‌هم برخورد می‌کنید. پس سعی کنید سرعت‌تان را طوری تنظیم کنید تا به‌تنهایی روی پیچ قرار داشته باشید. همین موارد ساده صحنه‌های هیجان انگیزی از رقابت اتومبیل‌رانی را در صفحه بازی ایجاد می‌کند و دیدن آن لذت‌بخش است.

تجربه گیم‌پلی بازی لذت‌بخش است و نوع جدیدی در سبک ریسینگ محسوب می‌شود

زاویه دوربین بازی Onslot Car مدام تغییر می‌کند و شما به مانند یک فیلم جذاب سینمایی می‌توانید از رقابت شانه به شانه اتومبیل‌ها لذت ببرید. با تنظیم سرعت می‌بینید که در پیچ‌ها دریفت خواهید زد و با اختلاف کمی می‌توانید از رقیب خود جلو بزنید. مسیرها هم تنوع خوبی دارند و معمولا نمی‌توان تشخیص درستی در ادامه مسیر داد و غافلگیرکننده هستند. اگر در محاسبات خود اشتباه کنید ماشین از خط خارج می‌شود و باید از ابتدا شروع کنید. بازی از چندین Stage تشکیل شده است که پیروزی در هر رقابت مجوز حضور شما در این مراحل است. تنها نکته منفی بازی تبلیغات زیاد و اعصاب خردکنی است که زیاد در این پلتفرم دیده می‌شود. البته اگر از نسخه‌های ماد شده این بازی استفاده کنید می‌توانید تبلیغات را مشاهده نکنید.

Onslot Car
Onslot Car
Onslot Car

بازی Onslot Car اثر شایسته‌ای برای علاقه‌مندان ماشین سواری است و هیچ‌گاه شما را ناامید نمی‌کند. مسیرها به اندازه کافی زیبا و متنوع هستند و هر بار باید همه چیز را تنظیم کنید تا ماشین‌تان از مسیر خارج نشود. با مهارت کافی می‌توانید رتبه اول را کسب کنید و جز بهترین بازیکن‌ها باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Onslot Car


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده