نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

پولِ‌تو؛ از این به بعد برای خریدها خود از دیجی‌کالا پول نقد دریافت کنید

خرید از دیجی کالا همیشه جذاب است. دیجی کالا قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی است که حالا با گسترش محصولات و خدمات خود، تبدیل به یکی از بهترین بسترهای خرید اینترنتی شده است.

 همه ما در هنگام خرید به‌دنبال بهترین قیمت و کد تخفیف خرید از دیجی کالا هستیم تا بتوانیم در مخارجمان صرفه‌جویی کنیم. تخفیفان امروز تبدیل به اصلی‌ترین منبع پیدا کردن کد تخفیف دیجی کالا شده و شما می‌توانید از بین کدهای متنوع، کدی را که شرایط آن منطبق با کالای مورد نظر شماست پیدا و استفاده کنید.

اما آیا راه‌حل دیگری هم وجود دارد که بتوان علاوه‌بر استفاده از کد تخفیف، باز هم سود بیشتری در هنگام خرید داشته باشیم؟ بله! تخفیفان با ارائه سامانه «پولِ‌تو» تحولی عظیم در صرفه‌جویی و خرید در دیجی کالا به وجود آورده تا شما بتوانید بیشترین سود را از خریدتان در دیجیکالا داشته باشید. حتما می‌پرسید چگونه؟ در این مطلب قصد داریم تا سامانه «پولِ‌تو» را معرفی کرده و شما را با پرسودترین روش خرید از دیجی کالا آشنا کنیم.

پولِ‌تو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

«پولِ‌تو» یک سامانه بازگشت وجه نقد است. شما با خرید از دیجی کالا ازطریق این سامانه، درصدی از مبلغ پرداختی خود را به‌صورت نقد دریافت خواهید کرد. استفاده از سامانه «پولِ‌تو» در بلند مدت می‌تواند مبلغ قابل توجهی را برای شما پس‌انداز کند و حتی تبدیل به منبع درآمد کوچکی برای شما شود. شما با استفاده از این سامانه می‌توانید ۱.۵ تا ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی خود به دیجی کالا را به‌صورت نقد از تخفیفان دریافت کنید. یعنی اگر محصولی در دیجی کالا ۳۰ هزار تومان قیمت داشته باشد و سهم برگشت وجه آن در این سامانه «پولِ‌تو» ۱۰ درصد باشد، شما با خرید این محصول ازطریق این سامانه، ۳ هزار تومان وجه نقد دریافت می‌کنید.

چگونه از پول‌تو استفاده کنیم؟

استفاده از پولِ‌تو بسیار ساده است. اول باید در سایت تخفیفان عضو و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس وارد قسمت کالا شوید. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با انتخاب دسته‌بندی و جست‌وجو در بین محصولات پیدا کنید. این دسته‌بندی‌ها کاملا مطابق با دسته‌بندی‌هایی است که در دیجی کالا مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب محصول وارد صفحه اختصاصی محصول می‌شوید. در این صفحه قیمت خرید به همراه مبلغی که به حساب شما برگشت داده می‌شود را مشاهده خواهید کرد. با کلیک کردن روی گزینه «همین حالا خرید کنید» وارد صفحه اختصاصی محصول در دیجی کالا خواهید شد. نیازی نیست که برای انتخاب هر کالا، وارد سامانه پولِ‌تو شوید. یکبار وارد شدن به دیجیکالا از طرف این سامانه باعث می‌شود تا کالاهی دیگری که انتخاب می‌کنید هم شامل این برگشت وجه نقد بشوند!

حالا فقط کافی است تا خریدتان را دیجی کالا نهایی کنید. پس از نهایی کردن خرید، مبلغی که به‌عنوان «پولِ‌تو» باید به حساب شما برگشت داده شود، در حساب کاربری شما در تخفیفان نشان داده می‌شود. اما برگشت وجه نقد به حساب بانکی شما چگونه انجام می‌شود؟

زمانی‌که وجه نقد شما در سمانه پولِ‌تو به بیش از ۵۰ هزار تومان رسید، شما می‌توانید درخواست برگشت وجه کنید. به این نکته مهم توجه کنید که اگر با حساب کاربری خود وارد سایت تخفیفان نشده باشید، ما امکان برگشت وجه را به حساب شما نداریم. ما از شما اطلاعات حساب بانکی‌تان را دریافت می‌کنیم و پس از ۲۰ روز کاری، مبلغ را به حسابتان برگشت می‌دهیم. به این ترتیب شما با استفاده از پولِ‌تو هم مبلغی را تخفیف گرفته‌اید و هم مبلغی از وجه پرداختی به حساب شما برگشته است. چه چیزی بهتر از این سراغ دارید؟

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده