نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

تاریخ خروج بازی Streets of Rogue از حالت Early Access اعلام شد

بازی Streets of Rogue ترکیبی از سبک Immersive Sim و روگ‌لایت است که در انتهای ماه جاری از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود.

بیش از سه سال و نیم است که از توسعه بازی Streets of Rogue می‌گذرد. این بازی توسط فردی با نام مَت دوبروفسکی ساخته شده و کمپانی TinyBuild Games وظیفه انتشارش را بر عهده داشته است. این بازی در فاز Early Access در کامپیوتر با استقبال خوبی مواجه شد و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، دوبروفسکی و کمپانی تاینی بیلد گیمز تاریخ انتشار نسخه کامل این بازی روگ‌لایت و Immersive Sim را اعلام کردند. شما می‌توانید تریلر کوتاه معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید و از این طریق اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Streets of Rogue به عنوان یک ترکیب از بازی Binding of Issac و بازی Deus Ex اصلی توصیف شده است. این بازی از المان پیشرفت در بازی‌های روگ‌لایت استفاده می‌کند و آن را با گیم‌پلی ناگهانی، آزادی عمل و طراحی‌های منحصربه‌فرد در هم می‌آمیزد. این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند هر طور که مایل باشند به تجربه بازی بپردازند.

این بازی همچنین دارای شهری با وقایع کاملا تصادفی برای تجربه است. این مورد تضمین می‌کند که تجربه هیچ یک از بازیکنان با هم یکسان نخواهد بود. افزون بر این، بازی Streets of Rogue دارای تعداد بسیار زیادی آیتم برای شخصی‌سازی Loadoutتان است که ارزش تجربه بازی را بالا می‌برد. همچنین ظاهرا توسعه‌دهندگان متعهد شده‌اند که پس از عرضه بازی محتوای بیشتری را به آن اضافه کنند.

بازی Streets of Rogue همچنین دارای حالت کوآپ چهارنفره لوکال و آنلاین است. تنها ایرادی که می‌توان از این بازی گرفت، عدم پشتیبانی آن از قابلیت بازی بین پلتفرمی است؛ بنابراین اگر این بازی را در پلی استیشن 4 تهیه کنید، دوستان‌تان نیز باید این کار را انجام دهند تا بتوانید با هم به تجربه بازی بپردازید. بازی Streets of Rogue در تاریخ ۲۱ تیر (۱۲ جولای) برای پلتفرم‌های مک، نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده