// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه ریمستر Final Fantasy VIII دارای ویژگی های جدید همچون سیستم Battle Speed است

بازی Final Fantasy VIII Remastered دارای ویژگی‌هایی نظیر Battle Speed و بهبودهای در بخش مبارزات است.

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 بازی Final Fantasy VIII Remastered با انتشار یک تریلر معرفی شد. در ظاهر نسخه ریمستر این بازی با نسخه‌ی اصلی آن‌چنان فرق خاصی نداشت، اما به‌نظر می‌رسد تیم سازنده بهبودهای مختلفی را روی بازی اعمال کرده است و همچنین شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده Final Fantasy VIII، به‌تازگی مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است و در این گفت‌وگو اطلاعات جدیدی از نسخه ریمستر فاینال فانتزی 8 منتشر کرده است. کیتاسه اعلام کرده است که بازی دارای سه ویژگی جدید است. اولین ویژگی، Triple Speed نام دارد که بازیکنان می‌توانند سرعت مبارزات را بالا ببرند. این در حالی است که اعلام شده است بهبودهایی روی مبارزات بازی اعمال شده است. بازیکنان همیشه می‌توانند HD و نوار Gauge خود را در حالت حداکثر قرار دهند و حرکات مخصوص هم همیشه موجود هستند.

یکی از ویژگی‌های بازی Final Fantasy VIII این بود که به‌صورت تصادفی، با دشمنان روبه‌رو می‌شدید. حال نسخه ریمستر فاقد رویارویی‌های تصادفی است. نکته‌ی جالب صحبت‌های یوشینوری کیتاسه، این است که یک سری ویژگی هم مختص‌به کاربران پی سی بازی فاینال فانتزی ۸ در نظر گرفته شده است. متاسفانه هنوز دلیل این اقدام ذکر نشده است. کاربران استیم می‌توانند از حداکثر سطح GF، پول و جادو استفاده کنند. همچنین می‌توانند تمامی آیتم‌ها، مهارت‌ها، اسپشال مووها و کارت‌های Tripple Triad را داشته باشند. آخرین ویژگی انحصاری کاربران PC هم سیستم شخصی‌سازی پیشرفته بازی است.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Final Fantasy VII در نظر گرفته نشده است، اما این بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده