// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

باشگاه شمشاد اولین بازیکن حرفه‌ای ورزش الکترونیک را استخدام کرد

محمد کمالی قالیباف اولین بازیکن ورزش الکترونیک کشورمان است که با عقد قراردادی پانزده ماهه به باشگاه ورزش‌های الکترونیک شمشاد می‌پیوندد.

اواسط خرداد ماه بود که تاسیس و راه‌اندازی باشگاه های ورزش های الکترونیک به تصویب نهایی کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان رسید. حال در خبری که ساعاتی قبل توسط سایت رسمی انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور منتشر شده است شاهد انعقاد اولین قرارداد حرفه‌ای در رشته ورزش‌های الکترونیک هستیم. باشگاه شمشاد قم به‌ عنوان اولین و بزرگترین باشگاه ورزش‌های الکترونیک کشور موفق شده است برای اولین بار در ایران نسبت به انعقاد اولین قرارداد حرفه‌ایی در رشته ورزش‌های الکترونیک اقدام کند. این قرارداد پس از توافق و امضای طرفین، به لحاظ رعایت موارد قانونی، در هیات انجمن‌های ورزشی استان قم نیز به ثبت رسیده است.

سید محمود رضوی محمد کمالی قالیباف

با توجه به اینکه بازی PES قرار است در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک حضور داشته باشد، باشگاه شمشاد در ماه‌های اخیر با برگزاری چندین دوره استعدادیابی در شهر قم به دنبال جذب بازیکنان حرفه‌ای جوان در رشته Pro Evolution Soccer بوده است. بعد از انتخاب و جذب بازیکنان جدید با توجه به اهمیت حضور بازیکنان باتجربه‌تر در تیم، طی بررسی‌های صورت گرفته، مجموعه بر آن شد تا محمد کمالی قالیباف را که به عنوان یکی از بازیکنان مطرح رشته PES شناخته می‌شود، به لیست بازیکنان تیم اصلی اضافه کند.

دانلود از آپارات

به گفته سید محمود رضوی، مدیر باشگاه شمشاد، مدت زمان قرارداد بین این باشگاه و محمد کمالی قالیباف به مدت دو فصل خواهد بود که پانزده ماه به طول می‌انجامد. این در حالی است که قراردادهای بازیکنانی که در شهر قم استعداد یابی شده‌اند سه ساله خواهد بود. طی قرارداد عقد شده، باشگاه شمشاد علاوه بر مبلغ قرارداد و حقوق ماهیانه، اسکان، تغذیه و محل تمرین و تمام هزینه های مربوط به مسابقات کشوری و بین‌المللی را در اختیار بازیکنان خود قرار خواهد داد. نکته قابل توجه دیگر در نظر گرفتن پاداش برای بازیکنانی است که بتوانند مقام‌آوری کنند. در نهایت در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بازیکنان مجموعه برنامه تمرینی مناسب، برنامه خواب و تغذیه نیز در نظر گرفته شده است و در جهت پیشرفت سریع بازیکنان و تیم‌های باشگاه قرار است به زودی از مربی، تحلیل‌گر و روانشناس نیز استفاده شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان امسال اولین دوره لیگ رسمی رشته PES19 در استان قم برگزار می‌شود و باشگاه شمشاد بعد از جذب بازیکنان رشته PES قرار است به جذب استعدادهای ملی در رشته‌های FIFA، Counter Strike: Global Offensive، Dota 2 و Rainbow Six Siege نیز بپردازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده