نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Fishing Paradiso؛ ماهیگیری در بهشت

در بازی موبایل Fishing Paradiso به بهشت می‌روید و برای گذران زندگی، مشغول به ماهیگیری در اقیانوس می‌کنید. با معرفی این بازی همراه باشید.

ماهیگیری یکی از کارها و بعضی اوقات تفریحات خاصی است که به صبر و حوصله بالایی احتیاج دارد. کاری لذتبخش که باعث می‌شود ماهیگیر مدت‌ها از ماهیگیری و شکار ماهی‌های مختلف لذت ببرد. بازی‌سازهای بسیاری نیز به این کار پرداخته‌اند و در این مدت شاهد عرضه بازی‌های ماهیگیری گوناگون بوده‌ایم. حال، استودیو Daigo به سراغ سبک ماهیگیری رفته است و بازی موبایل Fishing Paradiso را توسعه و منتشر کرده است. این بازی در سبک ماجراجویانه و شبیه‌ساز ماهیگیری ساخته شده است که مدت زمانی است به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید شناخته می‌شود. در این مطلب قصد داریم، این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان این معرفی همراه زومجی باشید.

Fishing Paradiso

Fishing Paradiso

Fishing Paradiso

ماجراهای بازی در جزیره‌ای در بهشت اتفاق می‌افتد

داستان بازی اندروید Fishing Paradiso درباره پسری است که در یک جزیره موسوم به بهشت قرار می‌گیرد. وظیفه او برای سپری کردن زندگی، آباد کردن جزیره از راه ماهیگیری و فروش آنها به دیگر افراد مختلف در منطقه است. داستان با فضایی مرموز شروع می‌شود و به خوبی ادامه پیدا می‌کند. داستان به خوبی در خدمت گیم‌پلی بازی قرار گرفته است و بازیکن به سرعت با مکانیزم‌های بازی آشنا می‌شود. روند بازی به اینگونه است که سه دکمه در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است که بازیکن با استفاده از آنها، چوب ماهیگیری خود را به سمت دریا پرتاب می‌کند و با تنظیم آن سعی در به دام انداختن ماهی‌ها می‌کند. هر مرحله دارای تعداد مشخصی برای گرفتن ماهی است که بازیکن باید تا رسیدن به تعداد مورد نظر، به ماهیگیری ادامه دهد. لازم به ذکر است، چوب‌ها و لوازم جانبی ماهیگیری قابل ارتقا هستند و بازیکن با ارتقا هرکدام، مهارت ماهیگیری خود را افزایش خواهد داد. به مرور ماهی گرفتن سخت‌تر می‌شود و به دام انداختن آنها چالش‌هایی را برای بازیکن به وجود خواهد آورد.

Fishing Paradiso

Fishing Paradiso

Fishing Paradiso

گیم‌پلی بازی بسیار روان طراحی شده که لذت بازی را دوچندان کرده است

بازی آیفون Fishing Paradiso دارای گرافیکی دوبعدی و پیکسلی است که فضایی زیبا و چشم‌نواز از سوی سازندگان به ارمغان آورده است. محیط‌ها و شخصیت‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و شاهد فضایی سرسبز و پرانرژی در بازی هستیم. موسیقی بازی یکی از نقاط قوت این اثر موبایلی محسوب می‌شود که توصیه می‌شود برای تجربه‌ شنوایی بهتر، گیمرها بازی موبایل Fishing Paradiso را با هدفون یا هدست تجربه کنند. صداها و دیالوگ‌های بازی به خوبی در بازی جای گرفته‌اند که تجربه خوبی برای بازیکن به همراه دارد. لازم به ذکر است، بازیکنان می‌توانند این بازی موبایل را به صورت آفلاین نیز انجام دهند.

بازی موبایل Fishing Paradiso اثری مهیج و لذتبخش است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند. اگر از افراد علاقه‌مند به ماهیگیری هستید، این بازی به شما پیشنهاد می‌شود. مراحل متنوع، گیم‌پلی روان و گرافیک بصری زیبای بازی موجب شده است که بازیکن به سختی از انجام آن دست بکشد. بازی موبایل Fishing Paradiso هم‌اکنون به صورت رایگان روی فروشگا‌ه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی مهیج را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Fishing Paradiso


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده