// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

سازنده بازی Metroid Prime 4 به دنبال استخدام کارگردان هنری برای آن است

استودیو رترو که در حال حاضر مسئولیت ساخت بازی Metroid Prime 4 را برعهده دارد به دنبال کارگردان هنری برای این بازی می‌گردد.

استودیو رترو (Retro) اخیرا با انتشار یک پست در حساب کاربری خود اعلام کرد که به دنبال استخدام کارگردان هنری برای بازی Metroid Prime 4 است.

سازندگان در جزئيات توییت به این موضوع اشاره کردند که فرد مورد نظر در واقع باید «رهبری بخش هنری بازی متروید پرایم 4 را برعهده بگیرد.» در عکس پایین می‌توانید آگهی سازندگان برای جذب نیرو را مشاهده کنید.

metroid prime 4

همچنین مشخص شد که کارگردان هنری این بازی مسئولیت «بینش هنری» بازی Metroid Prime 4 را در اختیار خواهد داشت. فرد مورد نظر در واقع باید مطمئن شود که ظاهر و کیفیت این بازی با استانداردهای نینتندو و تیم هنری مطابقت داشته باشد.

چندی پیش استودیو رترو با انتشار توییت دیگری طرفداران را از این موضوع باخبر کرد که در حال جذب نیرو است. این توییت دقیقا سه ماه بعد از اعلام رسمی نینتندو در رابطه با ساخت مجدد بازی Metroid Prime 4 با همکاری استودیو رترو منتشر شد.

با توجه به اینکه سازندگان در حال حاضر به دنبال استخدام کارگردان هنری برای این بازی هستند، می‌توان به راحتی تخمین زد که تا انتشار اطلاعات یا تریلر جدید مدت زمان زیادی باقی مانده است. با اینکه نینتندو در ماه نوامبر گذشته اعلام کرد که «مراحل توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود» اما دو ماه پس از آن شاهد آغاز مجدد ساخت پروژه بودیم و حال مشخص شد که سازندگان هنوز به دنبال استخدام نیروی جدید برای این بازی هستند. بر این اساس می‌توان گفت که هنوز بازی مراحل ابتدایی خود را پشت سرمی‌گذارد.

در مورد افرادی که در حال حاضر در این استودیو مشغول به کار هستند می‌توان به مایکل کلباو اشاره کرده که پیش از ملحق شدن به استودیو رترو به مدت ۱۵ سال در شرکت نینتندو فعالیت کرده است. استودیو رترو زیر نظر مایکل توانست بازی‌های Metroid Prime 2: Echos و Metroid Prime 3: Corruption را عرضه کند. در آن سو غیبت تاد کلر، کاگردان هنری Metroid Prime 3 یکی از نگرانی‌های طرفداران مجموعه متروید پرایم است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده