نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ویدیوها و تریلر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

به تازگی دو ویدیو و یک تریلر جدید از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که حاوی تصاویر تازه‌ای است.

به تازگی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده است که منتقدان می‌توانستند اولین واکنش‌های رسمی خود را به اشتراک بگذارند و واکنش‌های اولیه دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) بسیار مثبت بوده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده از این نمایش، این فیلم دارای دو صحنه پس از پایان است که یکی از این دو صحنه، اهمیت زیادی برای آینده شخصیت مرد عنکبوتی و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده است. در این ویدیو شاهد ملاقات کوینتین بک ملقب به میستریو با بازی جیک جیلنهال با پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در پشت بام هستیم که کوینتین بک در حال نصحیت کردن پیتر پارکر است که ظاهرا چندان از اینکه تعطیلاتش خراب شده خوشحال نیست و به نحوی کوینتین بک به دنبال این است که خود را به‌عنوان یک دوست و مربی به پیتر پارکر معرفی کند. در ویدیو جدید دیگر فیلم Spider-Man: Far From Home شاهد صحبت پیتر پارکر با میشل جونز یا MJ با بازی زندیا، هستیم که نیک فیوری از پیتر پارکر می‌خواهد که به ماموریت برود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Spider-Man: Far From Home پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان دارد و در واقع این فیلم قرار است پایان بندی فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشد که ما قرار است برای اولین‌بار تاثیرات قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) را در یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم. علاوه بر این دو ویدیو، کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Spider-Man: Far From Home را نیز منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدیدی است و در صورت اینکه هنوز فیلم Avengers: Endgame را تماشا نکرده‌اید،‌ پیشنهاد می‌کنیم که این تریلر را تماشا نکنید. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده