نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

سه بازیگر جدید به سریال Lovecraft Country پیوستند

جیمی نیومن، اریکا تیزل و مک برندت، به لیست بازیگران سریال مورد انتظار Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) شبکه HBO اضافه شدند.

جیمی نیومن (بازیگر سریال The Deuce)، اریکا تیزل (بازیگر سریال The Good Fight) و مک برندت (بازیگر سریال Kingdom)، به لیست بازیگران سریال مورد انتظار Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) شبکه HBO اضافه شدند. پیش‌تر حضور بازیگرانی چون مایکل کی ویلیامز، کورتنی بی ونس، جاناتان میجر و جرنی اسمالت بل، در مجموعه آنتولوژی Lovecraft Country تأیید شده بود.

این سریال داستان شخصیتی به نام آتیکوس بلک که ۲۵ سالش است و دو همراهش را روایت می‌کند که در دهه ۵۰ که قوانین جیم کرو (قوانین جیم کرو، قوانینی ایالتی و محلی بودند که بین سال‌های ۱۸۷۶ و ۱۹۶۵ در ایالات متحده آمریکا به‌تصویب رسیدند. جداسازی نژادی مدارس دولتی، جداسازی اماکن عمومی و حمل‌ونقل عمومی و جداسازی نژادی دستشویی‌ها، رستوران‌ها و آبخوری‌ها برای سفیدپوست‌ها و سیاه‌پوست‌ها برخی از نمونه‌های قوانین جیم کرو بودند) در سرتاسر کشور آمریکا اجرا می‌شد به دنبال پدر گمشده بلک بودند. علاوه بر صحنه‌ها و نزاع‌های نژادپرستانه متعددی که در طول این سفر میان این سه نفر رخ می‌دهد، شاهد حوادث بسیار ترسناک و فراطبیعی نیز خواهیم بود.

Lovecraft Country

فیلمنامه‌ این پروژه را میشا گرین نوشته و وی همچنین وظیفه شورانری و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، علاوه بر مسئولیت ساخت و تولید سریال Lovecraft Country، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار جی جی آبرامز و بن استفنسون در این سریال حضور خواهد داشت. جزئیات بیشتری از این سریال منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که گرین به همراه پیل و گروهی از نویسندگان سریال Underground، روی فیلمنامه سریال Lovecraft Country کار خواهند کرد. هنوز زمانی برای ساخت و انتشار این سریال مشخص نشده است و همچنین مشخص نیست که هر فصل این سریال قرار است در چند قسمت تولید شود. با این حال، با توجه به اینکه سریال Lovecraft Country قرار است یک مجموعه آنتولوژی باشد، انتظار می‌رود هر فصل این سریال داستان و حتی بازیگران متفاوتی داشته باشد.

جیمی نیومن در سریال Lovecraft Country، نقش شخصیت هیلاری را ایفا خواهد کرد؛ زنی علاقمند به طبیعت‌گردی که به یک شهر بزرگ مهاجرت می‌کند، جایی که در آن رؤیاهایش تبدیل به کابوسی بی‌پایان می‌شوند

جیمی نیومن در سریال Lovecraft Country، نقش شخصیت هیلاری را ایفا خواهد کرد؛ زنی علاقمند به طبیعت‌گردی که به یک شهر بزرگ مهاجرت می‌کند، جایی که در آن رؤیاهایش تبدیل به کابوسی بی‌پایان می‌شوند. اریکا تیزل نقش شخصیت دورا فریمن را ایفا خواهد کرد؛ شخصیتی دمدمی و آتشی‌مزاج، با همه گرم و صمیمی که از بودن در بیرون شهر با معشوقه‌اش، بسیار لذت می‌برد. مایکل کی ویلیامز نقش شخصیت مونتوز فریمن را ایفا می‌کند که شوهر شخصیت دورا است؛ این دو فرزندی با نام آتیکوس دارند که نقشی مهم در داستان دارد.

مک برندت نیز نقش شخصیت لنکستر را در سریال Lovecraft Country ایفا خواهد کرد؛ یک خلافکار سابق که در خیابان‌های شیکاگو بزرگ شده است و بیشتر از زور و بازویش به‌جای عقلش استفاده می‌کند. چنین شخصیتی رئیس پلیس شهر شیکاگو می‌شود و هیولای درونی خود را دیگر می‌تواند آزاد کند و از قدرت خود نهایت بهره را برای آزار دیگران ببرد.

وونمی موساکو در نقش خواهر لتیتیا، الیزابت دبیکی در نقش کریستینا، آنجانو الیس در نقش عمه‌ آتیکوس، جاناتان میجرز در نقش آتیکوس، جرنی اسمالت بل در نقش لتیتیا و کورتنی بی ونس در نقش جرج، دیگر بازیگران این مجموعهٔ آنتولوژی هستند.

آخرین فیلمی که از جردن پیل روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Us (ما) بود و در این فیلم شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، بازیگرانی چون لوپیتا نیونگو در نقش ادلید ویلسون و رد، مدیسون کری در نقش جوانی‌های ادلید، اشلی مک‌کوی در نقش بزرگسالی‌های رد، وینستون دوک در نقش گابریل «گیب» ویلسون و آبراهام، شاهادی رایت جوزف در نقش زورا ویلسون و اومبره، ایوان الکس در نقش جیسون ویلسون و پلوتو، الیزابت ماث در نقش کیتی تایلر و دالیا، تیم هیدکر در نقش جاش تایلر و تکس، یحیی عبدالمتین دوم در نقش راسل توماس و ویلند، انا دیوپ در نقش رین توماس و ارتا، کالی شلدون در نقش بکا تایلر و نول شلدون در نقش لیندزی تایلر حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم Us با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، فروشی ۲۵۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده