نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ستاره بتمن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود نصب خواهد شد

شخصیت خیالی و محبوب بتمن نیز همچون بسیاری از بازیگران، کارگردانان، موسیقی‌دانان، تهیه‌کنندگان و خیلی از هنرمندان دیگر، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، ستارهٔ خود را خواهد داشت.

طبق گزارش سایت وِرایتی، لیست هنرمندانی که امسال ستارهٔ آن‎ها روی سنگفرش پیاده‌روی مشاهیر هالیوود نصب خواهد می‌شود، اعلام شد؛ خیابانی که یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر لس آنجلس محسوب می‌شود و طبق آمار، در سال ۲۰۰۳ بیش از ۱۰ میلیون نفر از این پیاده‌رو بازدید کردند. امسال نیز نام‌های معروفی ستاره‌دار خواهند شد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به رابرت دنیرو دوست‌داشتنی اشاره کرد که سرانجام نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت می‌شود. آلن آرکین، کریستن بل، دنیل کرگی، گیرمو دل تورو، لوپیتا نیونگو، آن هتوی، تیلور پری، جنا رولندز، جولیا رابرتز، اسپایک لی، ماهرشالا علی و کریس همسورث از اشخاص سینمایی انتخاب‌شده هستند. شخصیت شنل‌پوش کامیکی و محبوب طرفداران، یعنی بتمن نیز از میان تعداد زیادی از شخصیت‌های کامیکی انتخاب شده است و ستارهٔ مخصوص به‌خود را خواهد داشت.

بتمن، یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی زیادی حضور یافته‌ است. این شخصیت توسط باب کین (طراح) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و برای نخستین بار در شمارهٔ ۲۷ از مجموعه کامیک‌های کارآگاهی (می ۱۹۳۹) حضور یافت.

تاکنون بازیگرانی چون لویس ویلسون، رابرت لووری، ادام وست، مایکل کیتون، کوین کانروی، وال کیلمر، جرج کلونی، کریستین بیل و بن افلک در نقش بتمن ظاهر شده‌اند و همان‌طور که می‌دانید رابرت پتینسون رسماً به‌عنوان شوالیه تاریکی جدید سینما برای نقش آفرینی در قسمت جدید فیلم Batman (بتمن) انتخاب و معرفی شده است. انتظار می‌رود که مراحل پیش از تولید فیلم The Batman از تابستان امسال آغاز شود، اما هنوز زمان مشخصی برای فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته نشده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

پتینسون در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم Queen of the Desert (ملکه صحرا)، فیلم High Life و فیلم Life (زندگی)، حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است. همچنین او مدتی پیش در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) جلوی دوربین رفته بود و علاوه بر این، بازی او در فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. پتینسون در فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان، نیز حضور دارد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مدتی پیش آغاز شد. پتینسون جانشین بن افلک می‌شود که در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) نقش بتمن را بازی کرده بود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده