// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

احتمال ریمستر شدن بازی‌های استودیو سازنده Psychonauts توسط مایکروسافت

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، اعلام کرده است که خرید استودیو دابل فاین، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ساخته‌های قبلی را ریمستر کنند.

در نمایشگاه E3 2019 بود که مایکروسافت در کنفرانس خبری‌اش اعلام کرد که استودیو دابل فاین را خریداری کرده است. در حال حاضر این استودیو در حال ساخت بازی Psychonauts 2 و RAD است، اما احتمال دارد در آینده شاهد عرضه مجدد بازی‌های ارزشمند این استودیو روی پلتفرم‌های امروزی باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان یک پنل در رویداد E3 Coliseum، از مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، پرسیده شد که چه مواردی باعث خرید استودیو می‌شود و پس از آن، مایکروسافت از‌ آن‌ها چه انتظاراتی دارد. مت بوتی در جواب به این سوال اشاره کرد که مایکروسافت بیشتر مواقع دوست دارد ببیند این استودیوها قبل از پیش رفتن به سوی آینده، به‌صورت فعال به‌ چه مواردی برای توسعه نگاه می‌کنند. در ادامه اعلام کرد که این موارد در جریان مراحل مختلفی، انجام می‌شوند.

نکته‌ی جالب صحبت‌های مت بوتی، به استودیو دابل فایل و اینکه چرا این استودیو در لیست خرید مایکروسافت قرار گرفته، اشاره کرده است. مت بوتی دراین‌باره می‌گوید:

در مواردی مثل استودیو دابل فاین، یک لیست از بازی‌های مختلف هم وجود دارد. بعضی از آن‌ها را می‌توانیم ادامه دهیم و بعضی دیگر قابلیت ریمستر شدن دارند.

باتوجه‌به گفته مت بوتی نمی‌توان مطمئن شد که حتما در آینده شاهد ریمستر شدن آثار قدیمی این استودیو نظیر Psychonauts، Stacking یا Brutal Legends باشیم. باید منتظر ماند و ببینیم مایکروسافت در آینده چه مواردی را برای کاربران خود تدارک دیده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده