// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Gears 5 فاقد سیزن پس خواهد بود و محتویات بازی به صورت رایگان منتشر می‌شوند

استودیو The Coalition اعلام کرده است که برخلاف نسخه پیشین، بازی Gears 5 فاقد سیزن‌پس است و نقشه‌ها و سایر محتویات به‌صورت رایگان عرضه می‌شوند.

بازی Gears 5 در انتهای تابستان عرضه می‌شود و یکی از مواردی که کاربران خواهان دانستن آن هستند، سیزن‌پس و محتویاتی است که در دسترس کاربران بخش چندنفره‌ی بازی قرار داده می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو The Coalition، سازنده بازی گیرز 5، در وبسایت رسمی این بازی جزئیاتی را حول سیزن‌پس و محتویات پس از عرضه منتشر کرده است.

تیم سازنده اعلام کرده است که بخش چندنفره Gears 5 فاقد سیزن‌پس است و تمامی محتویاتی بازی نظیر نقشه‌ها، در قالب بسته الحاقی رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین اعلام شده است که محدودیتی برای تجربه‌ی این محتویات وجود ندارد و در بازی‌‌های عمومی و بازی‌های شخصی (Private) می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ازطرفی Gears Packها هم در این نسخه حضور ندارند. ازاین‌رو برای خرید آیتم‌های تزئینی مورد نظرتان، باید وارد فروشگاه داخلی بازی شوید و به‌صورت مستقیم آیتم مورد نظرتان را خریداری کنید.

این روزها شاهد این هستیم که استودیوهای بازیسازی بازی‌های چندنفره سعی می‌کنند فاصله خود را با سیزن‌پس، لوت باکس و موارد مشابه حفظ کنند. ازاین‌رو این اقدام از The Coalition و بازی Gears 5 هم تاحدی قابل پیش‌بینی بود. این کار سبب می‌شود تا بازیکنان تجربه‌ی یکسانی را کسب کنند و جامعه کاربری بازی به گروه‌های مختلفی تبدیل نشود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده