// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تیم سونیک اعلام کرده است که ۲۰۲۱ سال بزرگی برای Sonic خواهد بود

به‌نظر می‌رسد دو سال آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Sonic خواهیم بود.

آخرین بازی از مجموعه Sonic the Hedgehog، دو بازی Sonic Mania و Sonic Forces بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شدند. بااینکه دراین‌میان بازی‌هایی نظیر Team Sonic Racing هم عرضه شده‌اند، اما اگر به‌دنبال تجربه‌ی کلاسیک از مجموعه سونیک هستید، باید تا دو سال آینده منتظر بمانید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تاکاشی ایزوکا، رئیس تیم سونیک (Team Sonic) گفت‌وگویی را با گیم اینفورمر انجام داده است و در این مصاحبه، اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱، یک یا دو نسخه جدید از مجموعه Sonic را مشاهده خواهیم کرد. البته او اطلاعات دقیقی را در این زمینه در دسترس قرار نداده است. ایزوکا دراین‌باره می‌گوید:

۲۰۱۷ سال بزرگی برای سونیک بود. ۲۰۲۱ هم یک سال بزرگ دیگر برای این سری به‌حساب می‌آید، زیرا وارد سی‌امین سالگرد سونیک می‌شویم.

در ادامه از ایزوکا پرسیده شد که آیا در ۲۰۲۱ شاهد یک بازی دیگر مثل Sonic Generations خواهیم بود یا خیر که ایزوکا در جواب اعلام کرد شاید این چنین بازی را ببینیم. با اینکه ۲۰۲۱ دو سال دیگر است، اما در این میان یک بازی با محوریت سونیک در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و همچنین فیلم  Sonic the Hedgehog هم در ماه فوریه اکران خواهد شد. بااین‌حال با نزدیک شدن به ۲۰۲۱، انتظار می‌رود اخبار بیشتری را حول این موضوع مشاهده کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده