// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فیل اسپنسر از ظاهر و قیمت پروژه اسکارلت می‌گوید؛ قیمت کنسول بستگی به تعرفه‌های ترامپ دارد

فیل اسپسنر در جریان صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده است که هنوز ظاهر نهایی پروژه اسکارلت تایید نشده است و قیمت این کنسول هم بستگی به‌تعرفه‌های ترامپ دارد.

یکی از دلایلی که مایکروسافت پروژه اسکارلت را در کنفرانس خبری خود به‌نمایش نگذاشت، این بود که طراحی ظاهری کنسول هنوز کامل نشده است و ظاهرا  سازندگان در حال کار کردن روی آن هستند. البته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که می‌داند ظاهر نهایی کنسول چگونه است، اما هنوز طراحی آن کامل نشده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

در بازه زمانی مشخصی، نشان خواهیم داد که کنسول نسل آینده چه ظاهری دارد. شناسه ظاهری کنسول هنوز آماده نشده است. البته من می‌دانم که چه ظاهری خواهد داشت و به‌نظرم طراحی جالبی دارد و موارد قابل توجه‌ای به آن اضافه شده است، اما هنوز طراحی شناسه فیزیکی آن کامل نشده است.

فیل اسپنسر در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که دلیل نشان ندادن ایکس باکس اسکارلت در کنفرانس خبری E3 2019، این بوده است که طراحی آن هنوز کامل نشده است. همچنین اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که فاکتورهای ظاهری، مهم‌ترین بخشی نیست که یک کنسول را جالب و هیجان‌انگیز نشان می‌دهد.

این گونه نیست که ما نیمی از طراحی‌های کنسول را انجام بدهیم و بگوییم، این تقریبا چیزی است که آن را به‌عنوان محصول نهایی مشاهده خواهید کرد. این موردی نیست که خریدار را مجبور به تهیه محصول‌تان کند.

جدا از ظاهر اسکارلت، اسپنسر در مورد نام نهایی این کنسول هم صحبت کرده است. وی تایید کرده است که اسکارلت، تنها اسمی است که برای فرآیند ساخت کنسول انتخاب شده است و نام کنسول نسل آینده ایکس باکس، ایکس باکس اسکارلت نخواهد بود. وی دراین‌باره افزود:

امیدوارم شخصی به‌خاطر اسمی که در حال حاضر روی این پروژه گذاشته شده است، تصمیم به‌خرید آن نداشته باشد.

در مورد قیمت کنسول، فیل اسپنسر اعلام کرده است که یک قیمت اولیه را برای این کنسول در نظر گرفته است، اما امکان دارد بر اساس فاکتورهای مختلفی تغییر کند که یکی از آن‌ها، تعرفه‌های ترامپ برای کالاهایی است که از چین وارد می‌شوند، تغییر کند. وی دراین‌باره گفت:

قیمت بسیار مهم است. به‌صورت واضح‌تر، قیمت کنسول موردی است که هواداران خواستار دانستن آن هستند. ما در حال تماشا و بررسی این موضوع هستیم که اجزای تشکیل دهنده چه هزینه‌ای برداشته‌اند و تعرفه‌ها به چه شکل خواهند بود که درکنار موارد دیگر، باعث می‌شوند قیمت نهایی را اعلام کنیم. ما یک قیمت اولیه در ذهن دارم که فکر می‌کنم باید کنسول را با این قیمت عرضه کنیم، اما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه چیز به‌درستی پیش می‌رود. ما در سریع‌ترین زمانی که بتوانیم، قیمت را اعلام می‌کنیم.

ترامپ اخیرا تعرفه ۲۵ درصدی را برای مالیات محصولات ساخته شده در چین که وارد آمریکا می‌شوند، نظیر وسایل الکترونیک در نظر گرفته است. دراین‌میان بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها هم جزو این محصولات به‌حساب می‌آیند، زیرا کارخانه‌های تولید مایکروسافت و شرکت‌های دیگر در چین قرار دارد و امکان دارد شاهد قیمت بیشتری برای محصولات باشیم. البته تعرفه‌های ترامپ هنوز عملی نشده‌اند و امکان دارد شاهد اعمال این تعرفه‌ها نباشیم. دراین‌میان نینتندو به‌همین منظور خط تولید خود را از چین خارج کرده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده