نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

اولین تریلر انیمیشن Trolls World Tour منتشر شد

به تازگی استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن Trolls World Tour را منتشر کرده‌اند.

مدتی پیش بود که استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین پوسترها و تصاویر رسمی انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) را منتشر کردند که در آن شاهد معرفی شخصیت‌ها و صداپیشگان این قسمت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) منتشر شده است. طبق اولین تریلر این انیمیشن سینمایی و خلاصه داستانی که اخیرا از آن منتشر شده، پاپی و برنچ متوجه می‌شوند که ۶ قبیله دیگر از ترول‌ها وجود دارد که هر قبیله سبک و موسیقی منحصربه‌فرد خود را دارا است که این سبک‌ها شامل فانک، کانتری، تکنو، کلاسیک، پاپ و راک می‌شود. بدین ترتیب آن‌ها متوجه می‌شوند که دنیای آن‌ها بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کردند. ملکه بارب، یکی از اعضای سلطنتی قبیله راک، با کمک پدرش، پادشاه ترش می‌خواهد همه موسیقی‌های دیگر را از بین ببرد و بر دیگر گروه‌ها سلطنت کند. سرنوشت جهان در معرض خطر است و حال پاپی و برنچ باید با کمک دوستان خود به سرزمین‌های دیگر برای متحد کردن ترول‌ها برای جلوگیری از این اتفاق، سفر کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، کلی کلارکسون، جیمز کوردن، سم راکول، چنس د رپر، آزی آزبورن، اندرسون پاک، آیکان پاپ (اينو جاو كارولاين هيلت)، کونال نایر، ران فانچز، جیمی درنان، آنتونی راموس، کاران سونی، فلولا بورگ، جی بالوین، مری جی. بلایژ، ریچل بلوم، جرج کلینتون، استر دین، کینن تامسون و گوستاوو دودامل، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls 2 (ترول‌ها ۲) حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. والت دورن و دیوید اسمیت کارگردانی انیمیشن Trolls World Tour را بر عهده دارند. جاناتان ایبل و گلن برگر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Trolls در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۳۴۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۱۵۳.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۳.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 

انیمیشن Trolls World Tour برای اکران در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده