نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵

ترکیب تیم J.Storm باری دیگر تغییر کرد

تیم J.Storm سیواتیبِن سیواناتاپیلای ملقب به 1437 را به ترکیب اضافه کرد و این در حالی است که این تیم در طول شِش هفته گذشته سه بار دست به تغییر ترکیب زده است.

سه هفته پیش، تیم J.Storm با فاصله کمتر از یک ماه از تغییر قبلی، دست به تعویض بازیکنانش زد و جاناتان "bryle" سانتوس و پارک "March" تای-وان را نیمکت‌نشین کرد. این تیم مربی و بازیکن قدیمی‌ خود یعنی جیمی "DeMoN" هو را در ترکیب قرار داد و لئون "Nine" کیریلین، بازیکن آلمانی سابق Team Secret را به صورت آزمایشی استخدام کرد.  

حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تنها چند هفته پیش از برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات اینترنشنال 2019، جیمی "DeMoN" هو به عنوان مربی تیم J.Storm انتخاب شده است و سیواتیبِن "1437" سیواناتاپیلای پس از مدتی به منطقه امریکای شمالی بازگشته و در ترکیب تیم جای گرفته است. سیواناتاپیلای پیش از این برای تیم Tigers بازی می‌کرد که علی‌رغم داشتن بازیکنان نام‌آشنایی نظیر چای "Mushi" یی فانگ و دنیل "Dendi" ایشوتین موفق به کسب دستاورد قابل توجهی نشد. تیم J.Storm با ارسال توییتی در خصوص تغییر ترکیب تیم اظهار داشت:

ما فهرست بازیکنان‌مان را برای رقابت در مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات The International 9 تعیین کردیم که بدین شرح است: یک. Resolut1on دو. Nine سه. Moo چهار. Fear (کاپیتان) پنج. 1437

J.Storm

مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات اینترنشنال سال جاری بازی Dota 2 در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ تیر (۳ تا ۷ جولای) و مرحله مقدماتی آن در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۴ تیر (۸ تا ۱۵ ژوئیه) برگزار خواهد شد. زنگ آغاز آخرین رویداد دارای امتیاز DPC این فصل یعنی مسابقات اپیسنتر میجور نیز از فردا به صدا در می‌آید و شانزده تیم برای کسب جایزه نقدی ۳۵۰ هزار دلاری و ۴۹۵۰ امتیاز جایگاه اول به مصاف هم می‌روند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده