// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

کارگردان سابق Dead Space در حال کار روی یک بازی چندنفره است

باتوجه‌به لیست استخدام منتشر شده از سوی استودیو 2K Silicon Valley، مشخص شده است که مایکل کاندری و تیم‌اش در حال کار روی یک بازی چندنفره هستند.

مایکل کاندری، یکی از موسسین اسلج‌ همر گیمز (Sledgehammer Games)، در سال ۲۰۱۸ اکتیویژن (Activision) را ترک کرد. در ادامه و اوایل سال ۲۰۱۹، او به‌عنوان رئیس استودیو 2K Silicon Valley، در 2K Games مشغول به‌کار شد. استودیو 2K Silicon Valley و بازی جدید‌شان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما مشخص شده است که بازی آن‌ها، یک بازی چندنفره است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی لیست استخدام جدیدی منتشر شده است که در بخش محل استخدام، نام استودیو 2K Silicon Valley به چشم می‌خورد. در توضیحات این لیست درخواست نیرو آمده است که این درخواست‌ها برای خلق یک سرگرمی بسیار جذاب هستند که در آن کاربر و مخاطب باید در جایگاه ویژه‌ای قرار داده شوند. ساخته استودیو یک بازی چندنفره AAA است که چندپلتفرمه خواهد بود و با هدف سرگرم کردن جامعه کاربری گیمرها ساخته می‌شود.

همچنین در ادامه توضیحات آمده است که مسئولین استودیو به‌دنبال شخصی هستند که علاقه خاصی به بازی‌های چندنفره و کار کردن روی این دسته از بازی‌ها داشته باشد. هنوز اسمی برای این بازی در نظر گرفته نشده است و حتی ناشری هم معرفی نشده است. البته از آن‌جایی که تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) شرکت مادر به‌حساب می‌آید، احتمال دارد وظیفه‌ی نشر این بازی برعهده‌ی این شرکت باشد. یکی از موارد دیگری هم که در این لیست مشخص نشده است، این است که منظور از چندنفره چیست؟ بتل رویال، PvE ،PvP و موارد مشابه، همگی جزو این سبک به‌حساب می‌آیند.

ازطرفی کم کم به پایان نسل فعلی نزدیک می‌شویم و پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت روی کار می‌آیند؛ ازاین‌رو امکان دارد بازی استودیو 2K Silicon Valley برای نسل بعد در نظر گرفته شده باشد. مایکل کاندری قبل از تاسیس اسلج‌‌همر گیمز در کنار گلن اسکافیلد، در استودیو ویسرال گیمز (Visceral Games) بوده است و وظیفه‌ی کارگردانی بازی Dead Space را برعهده داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده