نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

کوین فایگی گفتگو با کیانو ریوز برای حضور در دنیای سینمایی مارول را تایید کرد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که این کمپانی با کیانو ریوز برای حضور در دنیای سینمایی مارول گفتگو و مذاکره کرده است.

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کیانو ریوز ممکن است یکی از گزینه‌های حضور در فیلم The Eternals (اترنالز) باشد، اما این خبر تا به امروز توسط منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مذاکره با ستاره محبوب مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) برای حضور در دنیای سینمایی مارول تایید شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و در مصاحبه با ComicBook، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید کرد که این استودیو پیش از این با ریوز برای حضور در این مجموعه مذاکره و گفتگو کرده بود، اما او تایید نکرد که این مذاکره برای کدام یک از پروژ‌ه‌های این مجموعه بوده است. فایگی با خنده و به شوخی گفت:

ما تقریبا در هر فیلمی که قرار است بسازیم، با او صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم که چه زمانی او به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست یا اصلا این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد، اما علاقه دارم تا به نحوی درست و صحیح با او همکاری کنم.

کوین فایگی

در واقع موقعیت مشابهی برای جیک جیلنهال نیز وجود داشت که طبق گفته فایگی با او در چندین پروژه مذاکره کرده بودند و در نهایت او نقش میستریو را در فیلم Spider-Man: Far From Home پذیرفت و فایگی امیدوار است که شرایط مشابهی نیز برای ریوز رخ دهد و شاهد حضور او در دنیای سینمایی مارول باشند. پیش از این شایعاتی مبنی بر پیشنهاد مارول به ریوز در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شده بود که او این پیشنهاد را به‌خاطر تداخل فیلمبرداری این اثر با فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) رد کرده بوده است و فیلم The Eternals شاید محتمل‌ترین پروژه فعلی باشد که ممکن است پیشنهاد بازی در این فیلم به ریوز داده شود. با این حال، ریوز در تابستان امسال در فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) جلوی دوربین خواهد رفت و امکان تداخل این فیلم با فیلم The Eternals نیز وجود خواهد داشت.

شما دوست دارید ریوز نقش کدام یک از قهرمان‌ها یا ابرشرورهای مارول را در این مجموعه بازی کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده