// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بتای بازی Halo: Infinite ابتدا در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می‌گیرد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در وبسایت Halowaypoint اعلام کرده است که نسخه بتای بازی Halo: Infinite با نام Flights ابتدا در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

یکی از اتفاق‌های خوب کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، نمایش جدیدی از بازی Halo: Infinite بود. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی هیلو: اینفینیت، در وبسایت Halowaypoint اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده است که Halo: Infinite از ویژگی اسپلیت اسکرین بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند به‌صورت LAN این بازی را در کنار دوستان‌شان تجربه کنند. تیم سازنده در بازی Halo 5: Guardians این مورد را از بازی حذف کرده بود که اعتراض کاربران را به‌همراه داشت. در ادامه مشخص شده است که نسخه‌ی بتای هیلو: اینفینیت که فلایتس (Flights) نام دارد، ابتدا در دسترس کاربران ایکس باکس و سپس برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

بتای این بازی ابتدا کوچک خواهد بود و محتویات کمی را در بر می‌گیرد، اما رفته رفته و تا زمانی‌که بازی در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه شود، گسترش پیدا می‌کند. استودیو ۳۴۳ اینداستریز در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرده است که شاید فلایتس کمی دیرتر در دسترس کاربران پی سی قرار بگیرد، اما با آن‌ها همانند کاربران اصلی‌مان رفتار می‌کنیم. همچنین مشخص شده است که لباس زیر زره (Armor) کاراکترها در بخش چندنفره هم به رنگ مشکی است. این در حالی است که در دو نسخه گذشته از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شد که بعضی از کاربران، اعتراض کرده بودند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در مورد شخصی‌سازی زره‌های کاراکترها اطلاعات دقیقی را اعلام نکرده است، اما گفته است که اگر از بخش شخصی‌سازی Halo: Reach راضی بوده‌اید، با شخصی‌سازی هیلو: اینفینیت هم ارتباط برقرار می‌کنید. همچنین مشخص شده است که بازیکنانی که به‌آخرین سطح در هیلو 5: گاردینز رسیده‌اند (SR 152) یک نشان قدردانی را در نسخه اینفینیت دریافت می‌کنند. در انتها تیم سازنده اعلام کرده است که آن‌ها یک تیم داخلی از بازیکنان حرفه‌ای را تشکیل داده‌اند تا بخش چندنفره‌ی این بازی را تجربه کنند.

در بخش داستانی هم، وقایع بازی مدتی پس از Halo 5: Guardian روایت می‌شود. بازی Halo: Infinite در تعطیلات ۲۰۲۰ برای ایکس باکس اسکارلت عرضه می‌شوند. همچنین کاربران مدل‌های مختلف ایکس باکس وان و PC هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده