// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Hammering Block Puzzle: پازل چکشی

با Hammering Block Puzzle چالشی سخت را در ژانر بازی‌های پازل تجربه خواهید کرد و استودیو سازنده به‌خوبی از پس آن برآمده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hammering Block Puzzle توسط استودیو محبوب 111% عرضه شده است و علاقه‌مندانی که می‌خواهند درکنار یک اثر نوستالژیک، چالش سخت‌تری را تجربه کنند، از آن راضی خواهند بود. این بازی اندروید به شکل رکوردی دنبال می‌شود و هر بار می‌توانید امتیاز خود را بهبود ببخشید. البته کار به این سادگی‌ها نیست و پس از تجربه بازی کاملا آن را درک خواهید کرد.

طراحی ظاهری بازی آیفون Hammering Block Puzzle هم به‌نوعی شما را در یک کارگاه نجاری قرار می‌دهد و عناصر قهوه‌ای و صفحه‌ای که به مانند میز کار است در آن دیده می‌شود. ایده کلی بازی از بازی کلاسیک دهه‌های قبل که بیشتر روی آتاری آن را تجربه کرده بودیم نشات گرفته است. البته در آن بازی اشکال هندسی از بالا به سمت پایین حرکت می‌کردند و بازیکن باید در بهترین موقعیت آن‌ها را فرود می‌آورد. تفاوت این بازی این است که خودتان باید عناصر را بردارید و در جایگاه مناسب خودش قرار دهید. باید با استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق این بلاک را انتخاب کنید و تنها به‌دنبال جای خالی نباشید. با رعایت نکردن طرح مناسب نمی‌توانید امتیاز بالایی کسب کنید و احتمالا در همان راند‌های اول بازی را از دست خواهید داد. این چالش و این خلاقیت جذاب در طراحی مراحل این اثر را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند.

Hammering Block Puzzle
Hammering Block Puzzle
Hammering Block Puzzle

با ساخت کومبوها در بازی Hammering Block Puzzle سطر یا ستون با یک تنه درخت ظاهری از صفحه پاک می‌شود و بلوک‌های تازه‌ای را می‌توانید برای کسب امتیاز انتخاب کنید. اشکال را می‌توانید در حالت‌های مختلف بچرخانید و جایگاه مناسب را در بلوک موردنظر پیدا کنید. تعویض کردن یک المان با المان بعدی آن نیازمند خرج الماس است و در بهترین حالت باید یک فیلم تبلیغاتی برای این منظور مشاهده کنید. با قرار دادن هر شکل در جایگاه بلوک‌ها پایین می‌آیند و اگر موفق به ازبین‌بردن خطوط نشوید و صفحه به پایین‌ترین خط برسد می‌بازید و امتیازتان محاسبه می‌شود.

Hammering Block Puzzle برخلاف ظاهر ساده‌اش چالش برانگیز است و برای رکوردزدن کار آسانی پیش‌رو ندارید

بازی Hammering Block Puzzle چالش هر بازیکن دربرابر خودش است و باید تا می‌توانید استراتژی خود را قوی‌تر کنید و با نگاهی به اشکال بعدی و بلوک‌های خالی روند مناسبی را در حل پازل انتخاب کنید. جلوه‌های صوتی و گرافیکی بازی ساده و مینیمال هستند و حس و حال خوبی به بازیکن منتقل می‌کنند. بازی بخش‌های جانبی خاصی ندارد و صرفا با همین روند می‌توانید رکورد خود را بهبود بخشید و با دوستان خود هم رقابتی را ایجاد کنید. 

Hammering Block Puzzle
Hammering Block Puzzle
Hammering Block Puzzle

بازی Hammering Block Puzzle یکی از آثار کلاسیکی است که سازنده مشهور بازی به سراغ آن رفته است و گیم‌پلی ساده‌ای را برای آن طراحی کرده است. این گیم‌پلی ساده نیاز به استراتژی قوی‌ای برای حل پازل‌ها می‌طلبد و حرفه‌ای‌ترین بازیکنان را هم به چالش می‌کشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده