// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بخش چندنفره به Bloodstained: Ritual Of The Night اضافه می‌شود

استودیو 505 گیمز در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که در آینده حالت مشارکتی و Versus به بازی Bloodstained: Ritual Of The Night اضافه می‌شود.

در فروشگاه پلی استیش و فروشگاه ایکس باکس نوشته شده است که بازی Bloodstained: Ritual Of The Night دارای بخش چندنفره است. این در حالی است که در فروشگاه eShop نینتندو و استیم صحبتی از حالت چندنفره نشده است. همچنین بازیکنان با تجربه‌ی بازی، تنها حالت تک‌نفره را مشاهده می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۵۰۵ گیمز (505Games)، سازنده بازی Bloodstained: Ritual Of The Night، گفت‌وگوی جدیدی را انجام داده است. این استودیو اعلام کرده است که در آینده و در جریان یک آپدیت رایگان، حالت مشارکتی آنلاین، حالت مشارکتی لوکال و حالت Versus به بازی اضافه می‌شود. همچنین محتویات دیگری نظیر حالت باس راش، حالت روگ‌لایک، حالت Chaos و درجه سختی Nightmare هم برای بازی در نظر گرفته شده‌اند.

از آن‌جایی که بازی Bloodstained: Ritual Of The Night توسط کوجی ایگاراشی، کارگردان نسخه‌های قدیمی Castlevania از جمله بازی Castlevania: Symphony of the Night ساخته شده است، در این بازی هم شاهد المان‌های مشابه زیادی هستیم و خیلی از کاربران این بازی را دنباله معنوی کسلوانیا می‌دانند. در Bloodstained: Ritual Of The Night بازیکنان هدایت دختری به نام میریم را برعهده دارند که اهریمن‌ها را از بین می‌برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده