نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

سریال The Rain برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال The Rain برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که این سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Rain (باران) برای فصل سوم خبر داده است. شبکه Netflix با انتشار پوستری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که این سریال قرار است در فصل سوم به پایان برسد و فصل سوم این سریال در واقع فصل پایانی آن خواهد بود. اطلاعات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده و به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال The Rain قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. همچنین در پوستر منتشر شده فصل پایانی این سریال، تنها شاهد حضور راسموس اندرسون هستیم که نوشته‌ای نیز در روی پوستر دیده می‌شود که در آن اشاره‌ای به این شخصیت دارد که شخصی به او در حال اخطار دادن است که راسموس نمی‌تواند تنهایی زنده بماند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Rain

سریال The Rain که اولین سریال اورجینال دانمارکی نتفلیکس است، داستان بارش یک سری از ابرهای ناقل ویروس بسیار کشنده‌ای است که نصف جمعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را از بین می‌برد. دو نوجوان، ۶ سال پس از این حادثه برای اولین‌بار از پناهگاهشان که یک انبار است خارج می‌شوند و در مسیری برای یافتن سایر بازماندگان حرکت می‌کنند. وظیفه ساخت سه فصل اول سریال The Rain بر عهده یانیک تای موسشولت، اسبن تافت جاکوبسون و کریستین پوتالیوو بوده که قابل انتظار در فصل سوم و پایانی آن نیز حضور داشته باشند. آلبا آگوست، میکل بو فوسگارد، لوکاس لینگارد تونسن، لارس سیمونسن، سانی لیندبرگ، جسیکا دینیج، آنجلا باندالوویچ، ایبن یایله، لوکاس لاکن و یوهانس کونکه، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Rain حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال The Rain یکی از چندین سریال اورجینال زبان اصلی و اروپایی شبکه نتفلیکس است که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. سریال Cable Girls از اسپانیا، سریال Baby (بیبی) از ایتالیا، سریال Osmosis از فرانسه و سریال Dark (دارک) از آلمان، از جمله سریال‌های اورجینال شبکه نتفلیکس با زبان غیر انگلیسی است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده