نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

بازی NHL 20 معرفی شد و شامل حالتی با الهام از بازی‌های بتل رویال است

کمپانی الکترونیک آرتز از بازی NHL 20 رونمایی کرد؛ اثری که مجموعه‌ای از پیشرفت‌های تازه نظیر حالت Eliminator را که از بازی های سبک بتل رویال الهام گرفته است، شامل می‌شود.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز مثل همیشه در مراسم سالانه NHL Awards از نسخه تازه بازی NHL رونمایی کرد. این دنباله از سری بازی‌های ورزش هاکی که در سال جاری شاهد انتشارش خواهیم بود، با نام NHL 20 شناخته می‌شود و تصویر آستون متیوز، بازیکن تیم تورنتو مپل لیفز روی کاور آن نقش بسته است. همچنین در رنگ‌بندی نسخه سال جاری برخلاف رنگ نارنجی بازی NHL 19، از رنگ‌های آبی و بنفش استفاده شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی NHL 20 را در ادامه مشاهده کنید و از این طریق اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این تریلر تایید می‌کند که بازی NHL 20 در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد که همان هفته‌ای از ماه سپتامبر است که معمولا شاهد این اتفاق هستیم. با وجود اینکه این تریلر به طور کامل به نمایش بسیاری از پیشرفت‌های تازه بازی نمی‌پردازد، اما اطلاعیه مطبوعاتی رسمی آن به درستی این کار را انجام می‌دهد. با اینکه بازی NHL 19 روی بهبود تجربه چندنفره در بخش World of CHEL تمرکز کرده بود، اما بازی NHL 20 به واسطه ویژگی تازه Signature Shot، اصلاح هوش مصنوعی دروازه‌بان، گزارشگران جدید، بازطراحی تابلوی امتیازات و دیگر موارد و البته ویژگی Play of the Game که احتمالا از بازی‌هایی نظیر بازی Overwatch به یاد دارید، قصد دارد تا پیشرفت‌های گیم‌پلی را به ارمغان بیاورد. بااین‌حال، بخش World of CHEL نیز نادیده گرفته نشده است؛ چرا که شاهد راه‌یابی نقشه‌های تازه، لباس‌ها و رویدادهای هفتگی درون بازی به این بخش هستیم.

در حالی که تمام این محتویات خوشایند به نظر می‌رسند، اما حالت تازه Eliminator احتمالا شگفت‌انگیزترین ویژگی بازی خواهد بود. حالت Eliminator روی هر دو بخش Ones و Threes قابل اعمال است و در واقع حالتی با الهام از بازی‌های سبک بتل رویال را به بازی هاکی اضافه می‌کند؛ بله، کاملا درست متوجه شدید. تعداد ۸۱ بازیکن در مسابقه‌ای برای بقا مقابل هم قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند که آخرین بازیکن یا آخرین تیم سه نفره بازمانده باشند. افزون بر این، کمپانی الکترونیک آرتز تایید کرد که بخش Ones نهایتا میزبان بخش چندنفره لوکال خواهد شد که در صدر خواسته طرفداران از زمان عرضه بازی NHL 19 قرار داشت. همچنین حالت Squad Battle نظیر آنچه در سری بازی‌های فیفا وجود دارد، به بخش Hockey Ultimate Team اضافه شده است. بازی NHL 20 در تاریخ ۲۲ شهریور برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و کسانی که اقدام به پیش خرید این بازی کنند، در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) قادر به تجربه آن خواهند بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده