نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

پارامونت حق ساخت و اکران فیلم Killers of the Flower Moon را به‌دست آورد

پارامونت موفق شد در رقابت خرید حق ساخت و اکران فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو، پیروز شود.

ماه آبان سال گذشته بود که اعلام شد مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است یک‌بار دیگر با هم در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) همکاری کنند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیوید گرن است و از سال ۲۰۱۶ که برای اولین‌بار خبر ساخت این فیلم اعلام شد دی‌کاپریو نیز قرار است نقش اصلی این پروژه را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حق ساخت تولید و انتشار این فیلم فروخته شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز رسما حق سرمایه‌گذاری، تولید و اکران فیلم Killers of the Flower Moon را به‌دست آورده تا موفقیتی بزرگ برای این کمپانی حساب شود. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ)، فیلم The Insider (نفوذی) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دی‌کاپریو و اسکورسیزی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. 

Martin Scorsese and Leonardo DiCaprio

اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. ددلاین در خبر خود اعلام کرد که دی‌کاپریو و اسکورسیزی به‌عنوان بازیگر و کارگردان در این پروژه حضور خواهند داشت و کمپانی فیلمسازی Imperative Entertainment هم با پارامونت در ساخت فیلم Killers of the Flower Moon همکاری خواهد کرد. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول تابستان امسال در اکلاهما و مکان‌های واقعی انجام شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Killers of the Flower Moon از جمله حضور بازیگران بیشتر و تاریخ اکران آن اعلام نشده است.

فیلم Killers of the Flower Moon قرار است ششمین همکاری مشترک دی‌کاپریو با اسکورسیزی باشد. این دو اسطوره سینمای هالیوود پیش از این در فیلم‌هایی چون فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، فیلم The Aviator (هوانورد)، فیلم The Departed (رفتگان)، فیلم Shutter Island (جزیره شاتر) و فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) با یکدیگر همکاری کرده بودند. فیلم The Irishman (ایرلندی)، فیلم بعدی اسکورسیزی است که در پاییز امسال از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده