نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

تریلر هنگام عرضه بازی Citizens of Space منتشر شد

بازی Citizens of Space امروز در دسترس قرار گرفت و کمپانی سگا به این مناسبت تریلری را به منظور نمایش برخی از کاراکترهای جدیدی که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند، به اشتراک گذاشت.

بازی Citizens of Space یک دنباله غیرمنتظره برای بازی Citizens of Earth که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، است. پیش از این، تنها شاهد یک تریلر معرفی کوتاه، آن هم دو هفته قبل از انتشار بازی بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این اثر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و بر این اساس کمپانی سگا تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است. شما می‌توانید بدون اتلاف وقت به سراغ این تریلر بروید و با تماشای آن اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر کسی در سال ۲۰۱۵ درباره توسعه یک دنباله برای بازی Citizens of Earth سخن می‌گفت، بدون شک او را به دیوانگی متهم می‌کردند. بازی Citizens of Earth اثر خوبی بود، اما هرگز پایش را فراتر نگذاشت. بر این اساس، بسیاری از بازیکنان مشتاق به مشاهده گیم‌پلی این بازی نقش‌آفرینی که با الهام از بازی Earthbound ساخته شده است، هستند.

با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد که مبارزات این بازی نسبت به نسخه اول تمرکز بیشتری روی مینی‌گیم‌ها خواهد داشت. تنها در ۳۰ ثانیه پایانی ویدیو، شاهد پنج یا شش مینی‌گیم مختلف بودیم که در میانه‌ی نبرد اتفاق افتاد. همچنین ظاهرا رویدادهای سریع، نقش بزرگی را در میزان موفقیت ضربات بازیکنان ایفا می‌کنند. هر یک از کاراکترهای بازی نیز حس‌وحال تازه و منحصربه‌فردی را به بازیکنان القا می‌کنند.

حال که صحبت از کاراکترهای بازی شد، بد نیست بگوییم که نسخه اول، شخصیت‌های بسیار متنوعی داشت؛ به طوری که ۴۰ کاراکتر مختلف وجود داشت که بازیکنان می‌توانستند به کشف و جمع‌آوری آن‌ها بپردازند. در بازی Citizens of Space نیز نزدیک به ۴۰ کاراکتر برای اکتشاف وجود دارد. با‌این‌حال، به جای کاراکترهایی نظیر Brother و Barista، بازیکنان می‌توانند Time Cop، ربات Confectioner و Geneticist بیگانه را پیدا کنند. هر یک از آن‌ها کاملا متفاوت به نظر می‌رسند و مهارت‌های ویژه‌ای را به همراه می‌آورند.

بازی Citizens of Space درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده