// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Cyberpunk 2077 احتمالا دارای بسته الحاقی هایی مشابه به The Witcher 3 خواهد بود

آلوین لیو در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که احتمال دارد مثل The Witcher 3، شاهد اکسپنشن‌هایی برای Cyberpunk 2077 باشیم.

پس از سال‌ها انتظار، بازی Cyberpunk 2077 در ۲۸ فروردین ماه عرضه می‌شود و هر روز شاهد خبری جدید از این بازی هستیم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، پس از عرضه‌ی بازی، بسته‌ الحاقی‌های مختلفی را برای بازی توسعه بدهد.

آلوین لیو، هماهنگ کننده رابط کاربری در سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که او انتظار دارد تا همانند The Witcher 3: Wild Hunt، پس از عرضه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ هم شاهد عرضه اکسپنشن‌های مختلفی باشیم. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه چیز کامل است و در عین حال، یک بازی جهان باز را هم بسازیم. زمانی‌که بازی The Witcher 3 را تمام کردم، همچنان می‌خواستم بدانم که هر کاراکتری در حال انجام چه کاری است. من فکر می‌کنم که این فرصت را داریم تا چنین مواردی را برای Cyberpunk 2077 خلق کنیم.

در بازی سایبرپانک 2077 بازیکنان با کاراکترهایی روبه‌رو می‌شوند که در طول داستان به تکامل می‌رسند. پایان بازی اصلی رضایت بخش طراحی شده است، اما آلوین لیو اعلام کرده است که مثل ویچر 3، داستان بازی پتانسیل داستان‌سرایی بیشتر را دارد. او دراین‌باره افزود:

من نمی‌خواهم موردی را لو (اسپویل)‌ دهم، اما داستان رضایت بخشی را شاهد خواهید بود و شخصیت‌هایی را می‌بینید که در طول داستان به‌تکامل می‌رسند؛ شخصیت‌هایی که وارد درگیری‌ها و بحران‌های مختلفی می‌شوند، اما آن‌ها را پشت سر می‌گذارند. ما چیزی را از شما دریغ نمی‌کنیم، نمی‌خواهیم داستان را به‌نحوی روایت کنیم که برای تجربه‌ی کامل آن منتظر آینده باشید. منظورم این است که قصد نداریم بازی را در قالب اپیزود یا قسمت‌های مختلف عرضه کنیم. قرار است یک بازی کامل از هر نظر و کاملا ارزشمند را تجربه کنید.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد، چه مواردی را پس از عرضه سایبرپانک 2077 برای کاربران خود نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد محتویات رایگان و بسته الحاقی‌های داستانی برای Cyberpunk 2077 خواهیم بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده