// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

دنباله‌ی God of War در دست ساخت است؛ سونی در حال استخدام نیرو

باتوجه‌به فهرست نیازمندی‌های شغلی جدید سونی سانتا مونیکا، به‌نظر می‌رسد این استودیو مراحل توسعه دنباله God of War را آغاز کرده است.

بازی God of War در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شد و توانست لقب بهترین بازی سال را از آن خود کند. پایان‌بندی بازی به‌نحوی بود که باید منتظر دنباله یا دنباله‌های این بازی باشیم تا ماجراجویی کریتوس در نورس به سرانجام برسد. در گذشته کوری بارلوگ، کارگردان God of War، در حساب کاربری خود توییت‌های مختلفی را منتشر کرد. یکی از کاربران ردیت متوجه شده بود که اگر حرف اول هر توییت را کنار هم بگذاریم، واژه RAGNAROK IS COMING را مشاهده می‌کنیم.

رگناروک یکی از وقایع اصلی داستان‌های نورس به‌حساب می‌آید و احتمالا در دنباله‌ی گاد آو وار شاهد رگناروک هستیم. به‌عبارتی عده‌ای معتقد هستند که کوری بالروگ خبر از ساخت دنباله‌ی بازی داده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فهرست شغلی جدیدی منتشر شده است که باتوجه‌به آن، می‌توان مطمئن شد که استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica)، سازنده بازی God of War، مراحل توسعه‌ دنباله‌ی این بازی را آغاز کرده است.

در این فهرست شغلی منتشر شده، موارد شغلی زیادی از جمله اجرای روایت داستان و طراحی مبارزات به‌چشم می‌خورد. دراین‌میان مورد جالبی توجه مخاطب را جلب می‌کند و آن هم این است که در توضیحات نوشته شده است که شخص مورد نظر باید دانش کافی از God of War محصول سال ۲۰۱۸ داشته باشد و بتواند به‌خوبی در مورد سیستم مبارزات و مکانیزم‌های بازی صحبت کند. همچنین یکی دیگر از موارد، مربوط‌به طراحی چهره کاراکترها است که سونی سانتا مونیکا اعلام کرده است که شخص مورد نظر باید تجربه‌ی کار کردن روی پلتفرم‌های نسل بعد را داشته باشد.

این گفته بدین معنا است که نسخه‌ی بعدی God of War برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نسخه بعدی God of War بازی روز عرضه کنسول نسل بعد سونی خواهد بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده