// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Miracle Pororo؛ عملیاتی برای نجات دوستان

بازی Miracle Pororo یک سیستم اکشن اتوماتیک به شما می‌دهد تا در سبک و سیاقی متفاوت به سراغ ماجراجویی پورورو بروید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Miracle Pororo سفر هیجان انگیز پورورو برای نجات دوستانش است که با سیستم خاصی از گیم‌پلی دنبال می‌شود. استودیو GRAVITY Co., Ltd. فضای تیره و تاریکی برای اثرش تدارک دیده است و هر بازیکنی می‌تواند بر اساس سلیقه خودش پورورو را کنترل کند. این بازی اندروید می‌تواند در لحظاتی اعتیادآور باشد و انگیزه لازم برای ادامه دادن به بازی را در بازیکنان ایجاد کند.

بازی Miracle Pororo از جایی شروع می‌شود که پورورو تک و تنها به دنبال دوستان خود می‌گردد و متوجه می‌شود که آن‌ها گروگان گرفته‌ شده‌اند. این ماموریت جدیدی برای شخصیت اصلی بازی است تا به سراغ شخصیت‌های شرور برود و با ارتقای مهارت‌‌هایش آن‌ها را شکست دهد. این نبردی برای تمام زمان‌ها است و شما یک حالت بی‌نهایت را در بازی تجربه می‌کنید. سنگ‌های ارواح به شما کمک می‌کنند که قابلیت‌های خود را ارتقا دهید و از سپرها و سیستم‌های سلامت بهره ببرید. هر کسی می‌تواند براساس سلیقه خودش پیش برود و سیستم دفاع یا حمله را انتخاب کند. المان‌های ارتقا از تنوع کافی برخوردار هستند و در یک منوی بزرگ پیش روی شما قرار دارند. درواقع سیستم اکشن RPG بازی کاملا خودکار عمل می‌کند و شما تنها وظیفه ارتقا قابلیت‌های پورورو را دارید. اگر این قابلیت‌ها کافی نباشند شما در برابر هیولاها شکست می‌خورید و به ناچار باید سکه‌های لازم را جهت ارتقا کسب کنید. این روند باعث اعتیادآور شدن بازی می‌شود و Miracle Pororo را جزو بهترین بازی های اندروید قرار می‌دهد. جنگ‌ها به هیچ عنوان پیچیده نیستند و درواقع بازیکن هیچ کاری در آن انجام نمی‌دهد. شخصیت‌ها مدام رشد پیدا می‌کنند و از نظری دچار تغییر و تحول می‌شوند. این تغییرات به صورت جزئی صورت می‌گیرد و با تجربه مداوم بازی تاثیرش را در مقیاس بزرگی به شما نشان می‌دهد.

Miracle Pororo
Miracle Pororo
Miracle Pororo

هر قابلیت خاص در بازی Miracle Pororo نیاز به امتیاز معینی دارد و هیچ‌گاه نباید استراتژی خود را از دست بدهید. ایجاد توازن در ارتقاها هم روش خوبی است و معمول‌ترین کاری است که بازیکنان انجام می‌دهند. یکی از واقعیت‌های جالب بازی این است که در هنگام نجات دوستان آن‌ها هم به شما ملحق می‌شوند و شخصیت‌شان به اندازه رشدی است که پورورو به خودش دیده است. بنابراین دیگر نیازی نیست که هر کاراکتر خود را از ابتدا ارتقا دهید و دیگر وارد فاز تکراری و خسته‌ کننده بازی‌های مشابه نخواهید شد.

پورورو در بازی Miracle Pororo به دنبال دوستانش می‌گردد و باید آن‌ها را از دست گروگان‌ گیران نجات دهد

پک‌های تجهیزات بازی Miracle Pororo از اصلی‌ترین المان‌های بازی هستند و رفته رفته برای شما باز می‌شوند. این تجهیزات هم روی قابلیت کاراکترها و هم روی ظاهر آن‌ها تاثیر می‌گذارد. حالت بیداری جایی است که باید پورورو را دچار تغییر و تحول کنید و دیگر همان قابلیت‌های همیشگی جوابگوی پیشروی در بازی نیست. این موضوع به‌صورت اعلان‌ها یا در خود بازی به شما گفته می‌شود و باید از سکه‌ها و قلب‌های خود برای یک ارتقای تمام عیار استفاده کنید. معمولا این حالت بیداری یا Awakening در هنگام مواجهه با باس‌ها رخ می‌دهد. از سنگ‌های ارواح استفاده کنید و جادو را به قابلیت‌های خود اضافه کنید.

Miracle Pororo
Miracle Pororo
Miracle Pororo
گیم‌پلی بازی خودکار دنبال می‌شود و شما تنها وظیفه ارتقای نیروها را برعهده دارید

میزان سلامتی هرکدام از کاراکترهای فعال شما در بازی Miracle Pororo نشان داده می‌شود و این موضوع در بخش آنلاین اهمیت بیش‌تری دارد. در بخش آنلاین بازیکنانی از سرتاسر دنیا در یک صفحه حضور دارند و سعی می‌کنند که در شکست باس بیش‌ترین امتیاز را نصیب خود کنند. درواقع در بخش آنلاین فرصت مناسبی دارید تا سکه‌ کسب کنید و ارتقای بیش‌تری را نصیب کاراکترهای خود کنید. این حالت نسبت به بخش آفلاین عملکرد بهتری دارد و شما را چند روز جلو می‌اندازد. با توجه به اینکه بازی در سبک نقش آفرینی عرضه شده است، هرچه قدر که به شکل منحصربه‌فردی به ارتقای قابلیت‌ها مشغول باشید، شانس بیش‌تری برای غافلگیرکردن دیگر بازیکنان و کسب امتیاز بیش‌تر خواهید داشت.

بازی Miracle Pororo سیستم ارتقای بی‌نهایت دارد و تا مدت‌ها می‌توانید با دوستان خود سرگرم شوید و باس فایت‌های بازی را تجربه کنید. در بخش آنلاین بازی هزاران بازیکن با یک باس نبرد می‌کنند و سعی می‌کنند که مهارت خودشان را به نمایش گذارند. 

دانلود بازی Miracle Pororo


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده