// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

تاریخ انتشار بازی NBA 2K20 در یک فروشگاه فاش شد

به تازگی عکسی از یک مقوای تبلیغاتی در فروشگاهی منتشر شده است که از تاریخ انتشار نسخه بعدی سری بازی‌های ورزشی NBA 2K یعنی NBA 2K20 خبر می‌دهد.

اگر از طرفداران بازی‌های ورزشی مخصوصا بسکتبال هستید این اخبار بازی می‌تواند شما را هیجان‌زده کند؛ چرا که به تازگی تاریخ انتشار بازی NBA 2K20 فاش شده است.

در ابتدا یک عکس در حساب کاربری BR Gaming در توییتر منتشر شد که یک مقوای تبلیغاتی را با حضور یکی از بازیکنان بسکتبال نشان می‌داد. این مقوای تبلیغاتی ایستاده در یکی از فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی دیده شده است. در این عکس که در پایین می‌توانید مشاهده کنید نوشته شده است که بازی NBA 2K20 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ماه) منتشر می‌شود. همچنین با توجه به این عکس گویا علاقه‌مندان می‌توانند از فروشگاه یاد شده بازی را پیش‌خرید کنند. با استناد به اینکه سال گذشته بازی پیشین NBA 2K در سپتامبر منتشر شد دور از ذهن نیست که تاریخ فاش شده درست باشد.

nba 2k20

مورد دیگری که در این قطعه مقوایی نظر ما را به خودش جلب می‌کند عکس بازیکنی است که برای نسخه Legend Edition این بازی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که دوین وید از تیم میامی هیت برای عکس جلد نسخه Legend Edition در نظر گرفته شده است. این بازیکن افسانه‌ای در حالی که قهرمانی‌های زیادی در کارنامه کاری خود دارد در انتهای فصل جاری مسابقات بازنشسته می‌شود و حضور عکس این بازیکن روی جلد می‌تواند یک اقدام جالب از سوی سازندگان باشد.

 نظرات خود را در مورد سری بازی‌های NBA 2K و نسخه جدید این مجموعه با زومجی در میان بگذارید.


منبع hypebeast
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده