نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

نتفلیکس حق پخش فیلم The Power of the Dog را خریداری کرد

سرویس استریم نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم The Power of the Dog با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس را خریداری کرد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) حق پخش جهانی فیلم اقتباسی The Power of the Dog (قدرت سگ) را خریداری کرده است و در این فیلم بازیگرانی مطرحی چون بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس، حضور خواهند داشت. کارگردانی این فیلم را الیزابت جین کمپیون، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده نیوزیلندی بر عهده دارد که از آخرین ساختهٔ سینمایی بلند وی حدود یک دهه می‌گذرد. آخرین فیلم الیزابت جین کمپیون، فیلم زندگینامه‌ای، رمانتیک و درام Bright Star (ستارهٔ فروزان) بود که داستان آن فیلم در مورد جان کیتس، یکی از شاعران بزرگ و برجسته مکتب رمانتیسم در کنار لرد بایرون و پرسی بیش شلی بود. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد، اما بعد از آن پروژه، این کارگردان تنها به ساخت فیلم‌های کوتاه و مینی‌سریال روی آورد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، سرویس استریم نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم وسترن The Power of the Dog را در جشنواره جهانی فیلم کن 2019 از بخش فروش شرکت فیلمسازی See-Saw Films خریداری کرده است.

توییت رسمی سرویس استریم نتفلیکس در رابطه با خریداری حق امتیاز پخش جهانی فیلم The Power of the Dog چنین بود:

بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که فیلم سینمایی جدید الیزابت جین کمپیون که پس از حدود یک دهه از آخرین کارش ساخته شده است، با عنوان The Power of the Dog را در سال ۲۰۲۱ از طریق سرویس استریم نتفلیکس و در برخی سینماهای منتخب، پخش خواهیم کرد. این فیلم اقتباسی از رمانی با همین عنوان و نوشتهٔ توماس سویج در سال ۱۹۶۷ میلادی است و بازیگرانی چون بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس، در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد.

الیزابت جین کمپیون علاوه بر کارگردانی این پروژه، نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده خواهد داشت. رمان توماس سویج در مورد برادران پولدار ایالت مونتانا، فیل و جرج بوربنک است. شخصیت فیل (با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ در اقتباس سینمایی)، فردی بسیار باهوش و البته بی‌رحم و ظالم، اما شخصیت جرج برعکس فیل، بسیار دل‌رحم و آرام است. این دو به‌صورت مشترک، صاحب مزرعه‌ای بزرگ در ایالت مونتانا هستند. جرج به‌شکلی پنهانی با زنی محلی و بیوه با نام رز (با نقش‌آفرینی الیزابت ماس در اقتباس سینمایی)، ازدواج می‌‌کند، اما این موضوع اصلاً به مذاق فیل خوش نمی‌آید و وی از تمام توان خود و با بی‌رحمی و سنگدلی، جنگی خانوادگی به راه می‌اندازد و هدف وی نابودی شخصیت رز است و از پسرش با نام پیتر، به‌عنوان اهرم فشاری روی رز استفاده می‌کند.

Jane Campion

راجر فرپیر از شرکت فیلمسازی Max Films که امتیاز رمان The Power of the Dog را در اختیار داشت، پیشنهاد ساخت نسخهٔ سینمایی این رمان را به الیزابت جین کمپیون می‌دهد و پس از دو مرتبه ملاقات این دو نفر در جشنواره فیلم کن، در نهایت کمپیون کارگردانی این فیلم را می‌پذیرد. تانیا سقاچیان از شرکت فیلمسازی Brightstar و املی شرمن و ایان کانینگ از شرکت فیلمسازی See-Saw Films، ناظران مالی این پروژه خواهند بود. شرکت فیلمسازی BBC Films نیز در ساخت نسخهٔ سینمایی The Power of the Dog، با سازندگان همکاری خواهد داشت. مراحل پیش‌تولید این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

فیلم The Power of the Dog در سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنین این فیلم در برخی سینماهای دو کشور استرالیا و نیوزیلند روی پرده خواهد رفت

فیلم The Power of the Dog در سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنین این فیلم در برخی سینماهای دو کشور استرالیا و نیوزیلند روی پرده خواهد رفت.

الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) در پروژهٔ جدید شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse)، یعنی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی)، نیز حضور خواهد داشت؛ فیلم The Invisible Man در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۸)، روی پردهٔ سینما خواهد رفت. فیلم Us (ما) به کارگردانی جردن پیل، آخرین فیلم این بازیگر روی پردهٔ سینما است که تا به امروز بیش از ۲۵۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. ماس برای بازی در فصل سوم سریال The Handmaid's Tale نیز بازگشته که پخش آن از تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. فیلم Shirley (شرلی) و فیلم The Kitchen (کیچن) دیگر فیلم‌های ماس در سال ۲۰۱۹ خواهند بود.

آخرین نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ نیز در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) بود که فروش داخلی قسمت چهارم فیلم Avengers از فیلم Avatar (آواتار) عبور کرده و این فیلم ضمن تبدیل شدن به دومین فیلم پرفروش تاریخ گیشه آمریکای شمالی، پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) به دومین فیلمی نیز تبدیل شد که فروش آن از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. وی در این فیلم با بازیگرانی چون کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و تسا تامپسون همبازی بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده