نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

پوستری جدید از فیلم Ford v. Ferrari منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم پوستری جدید از فیلم مورد انتظار Ford v. Ferrari (فورد علیه فراری)، با نقش‌آفرینی مت دیمون و کریستین بیل منتشر کرد.

در پوستر جدید منتشرشده از فیلم مورد انتظار Ford v. Ferrari (فورد علیه فراری) شرکت فاکس قرن بیستم (20th Century Fox)، شاهد حضور دو بازیگر اصلی این فیلم، یعنی مت دیمون و کریستین بیل هستیم. این دو بازیگر معروف سینمای هالیوود، به‌ترتیب نقش شخصیت‌های کرول شلبی و کن مایلز را در این فیلم ایفا خواهند کرد. داستان فیلم Ford v. Ferrari در سال ۱۹۶۶ روایت می‌شود و به مسابقات ۲۴ ساعتهٔ لمانز (The 24 Hours of Le Mans) می‌پردازد که این مسابقات قدیمی‌ترین مسابقه خودروهای اسپورت در جهان است و به‌صورت سالانه از سال ۱۹۲۳ در نزدیکی شهر لو مان کشور فرانسه و در رشتهٔ استقامت برگزار می‌شود. در این فیلم شخصیت کرول شلبی طراح ماشین است که ماشینی انقلابی برای شرکت فورد می‌سازد که این ماشین توانایی به چالش کشیدن ماشین‌های شرکت فِراری را دارد و شخصیت کن مایلز که فردی نترس و راننده‌ای حرفه‌ای است، قرار است پشت فرمان ماشین شرکت فورد بنشیند.

پوستر رسمی منتشرشده از فیلم Ford v. Ferrari را در پایین مشاهده می‌کنید:

Ford v. Ferrari

جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان)، کارگردانی فیلم Ford v. Ferrari را بر عهده دارد؛ فیلم تحسین‌شدهٔ Logan این کارگردان بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان سینما و طرفداران مجموعهٔ مردان ایکس و شخصیت ولورین قرار گرفت و این فیلم با بودجه ۹۷ میلیون دلاری، ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

از دیگر بازیگران فیلم جدید شرکت فاکس قرن بیستم می‌توان به جان برنتال، سیترویانا بالف، تریسی لتز، جاش لوکاس، نوآه یوپ، ریمو گریو و روی مکینان اشاره کرد. گفتنی است تریلر فیلم Ford v. Ferrari نیز تا یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. 

فیلم Ford v. Ferrari شرکت فاکس قرن بیستم، در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود که دلیل تغییر تاریخ آن، شانس بیشتر برای حضور در فصل جوایز عنوان شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده