// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تیم Evil Geniuses اولین فینالیست مسابقات ESL One Birmingham بازی Dota 2 شد

اولین فینالیست تورنمنت ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 بعد از چهار روز رقابت پیاپی مشخص شد و قهرمان مسابقات امروز معرفی خواهد شد.

سه بازی دیگر در پنجمین روز رقابت‌های تورنمنت ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 پیگیری شد که در نهایت تیم Evil Geniuses بعد از کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل نماینده باشگاه پاریسن‌ژرمن راهی فینال مسابقات شد. امروز دو بازی باقی‌مانده که شامل مراحل نیمه‌نهایی دوم و فینال مسابقات است پیگیری می‌شود و در نهایت قهرمان مسابقات در پایان ششمین روز رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

دانلود از آپارات

تیم Gambit Esports بعد از شکست دو تیم قدرمتند Vici Gaming و Team Liquid، که با یک نمایش دیدنی همراه بود، در نهایت در مقابل Team Secret که در حال حاضر بیشترین امتیاز DPC فصل را داراست، متوقف شد. تیم PSG.LGD هم بعد از باخت در مقابل تیم EG به بخش بازنده‌ها سقوط کرد و بایستی امروز در بخش بازنده‌ها با تیم Secret روبه‌رو شود و دومین فینالیست مسابقات مشخص شود.

دانلود از آپارات

آخرین روز رقابت‌ها امروز پیگیری خواهد شد و بالاخره قهرمان مسابقات مشخص می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کانال ESL One در توییچ یا کانال ESL در یوتیوب به دیدن بازی‌های مرحله اصلی مسابقات ESL One Birmingham 2019 بپردازید.

ESL One Dota 2

زمان برگزاری بازی‌های روز آخر به وقت تهران

Team Secret۱۵:۳۰PSG.LGD
Evil Geniuses۱۹:۳۰برنده بازی اول

با توجه به اینکه رویداد ESL One Birmingham 2019 امشب به پایان می‌رسد، تیم‌های حرفه‌ای بازی Dota 2 بایستی بعد از ۱۰ روز استراحت برای برگزاری مسابقات StarLadder ImbaTV که آخرین رویداد Minor فصل خواهد بود، آماده شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده