// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Express Thru: One line Puzzle؛ حل معما با کشیدن خط

Express Thru: One line Puzzle یک بازی موبایل معمایی است که بازیکنان در نقش یک باربر ظاهر می‌شوند و باید بسته‌های داخل محیط را به‌مقصد برسانند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا ساده، اما جذاب و دوست داشتنی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد با استفاده از ساده‌ترین مکانیزم‌ها، جذاب‌ترین گیم‌پلی را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی اندروید Express Thru: One line Puzzle یک بازی معمایی و حل پازل است. از نظر داستانی، بازی موبایل Express Thru: One line Puzzle روایت‌گر داستانی خاص نیست و بازیکنان در نقش وسیله نقلیه باربری هستند که باید بسته‌های مختلفی را به‌مقصد برساند.

بازی موبایل Express Thru: One Line Puzzle

استودیو سازنده Thru: One line Puzzle با استفاده از ساده‌ترین مکانیزم‌ها، گیم‌پلی سرگرم کننده‌ای را خلق کرده است

با شروع بازی موبایل Express Thru: One line Puzzle بدون هیچ مقدمه‌ای وارد اولین مرحله می‌شوید. بخش آموزشی این بازی موبایل، همانند سایر بازی‌های موبایل نیست که به‌صورت نوشتاری به شما گفته شود که چه کارهایی را باید انجام دهید، بلکه ازطریق یک تصویر، ساختار بازی به شما آموزش داده می‌شود. در حالت کلی Express Thru: One line Puzzle فاقد گیم‌پلی سخت و درگیر کننده است. در هر مرحله، بازیکنان باید وسیله نقلیه باربری بازی را از نقطه A به نقطه B برساند. حال سوال اصلی این است که سازنده برای به‌چالش کشیدن بازیکنان، از چه موردی استفاده کرده است. در بازی اندروید Express Thru: One line Puzzle برای رسیدن به‌مقصد، باید مکعب‌های رنگی را از داخل محیط بردارید و قبل از رسیدن به مقصد اصلی، آن‌ها را در نقاطی که تعیین شده است، قرار بدهید. ازطرفی هدایت این وسیله نقلیه باربر آزادانه نیست و محدودیت‌هایی گریبانگیر شما می‌شود. به‌عبارتی در زمین مکعبی شکل Express Thru: One line Puzzle که به خانه‌های شطرنجی تقسیم‌بندی شده است، باید یک مسیر را رسم کنید. در واقع با رسم مسیر از نقطه شروع تا نقطه‌ی پایان، باید آیتم‌های خواسته شده را بردارید، آن‌ها را به محل تعیین شده برسانید و در انتها خودتان هم به‌مقصد برسید.

بازیکنان با رسم خط در محیط مکعبی بازی، می‌توانند مسیر وسیله نقلیه باربر را مشخص کنند

در طول رسم مسیر، نمی‌توانید از یک خانه دوبار عبور کنید. حال قبل از رسم کردن، باید بهترین مسیر را که شامل راه‌های تکراری نشود، در ذهن‌تان تصور کنید و سپس آن را روی محیط بازی پیاده کنید. مراحل اولیه آن‌چنان شما را به‌چالش نمی‌کشند، اما رفته رفته آیتم‌هایی که باید بردارید، در رنگ‌های مختلفی ظاهر می‌شوند که ترتیب‌ برداشتن‌شان و رساندن به‌مقصد مورد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. جدا از این موارد، تیم سازنده محیط‌های مختلفی را برای بازی موبایل Express Thru: One line Puzzle طراحی کرده است که هر محیط شامل مراحل مختلفی می‌شود. همچنین چالش‌هایی هم که برای شما به‌وجود می‌آید، دستخوش تغییراتی می‌شود تا بازیکن در طول تجربه‌اش خسته نشود. مورد دیگری که Express Thru: One line Puzzle را به یک بازی معمایی هیجان‌انگیز تبدیل کرده است، موسیقی است. استودیو سازنده از موسیقی‌های آرام و بی‌کلام استفاده کرده است تا مخاطب هنگام تجربه Express Thru: One line Puzzle احساس راحتی داشته باشد.

بازی موبایل Express Thru: One Line Puzzle

اگر به‌دنبال یک بازی معمایی و سرگرم کننده هستید که بتوانید خود را برای چند ساعت سرگرم کنید، بازی موبایل Express Thru: One line Puzzle می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Express Thru: One line Puzzle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده