// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

آپدیت 1.39 بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

به‌تازگی آپدیت شماره 1.39 بازی Gran Turismo Sport توسط استودیو پولی فونی دیجیتال و کمپانی سونی منتشر شد که مواردی بسیاری را به این بازی مسابقه‌‌ای اضافه می‌کند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیو Polyphony Digital و کمپانی Sony جدیدترین آپدیت بازی Gran Turismo Sport را به شماره‌ی 1.39 منتشر کردند. این به‌روزرسانی که با حجم ۱.۲ گیگابایت منتشر شد، نسبت به آپدیت‌های قبلی کاملا متفاوت است و روی قسمت‌های دیگری از بازی تمرکز دارد.

کازونوری یامائوچی، یکی از مسئولان استودیو پولی فونی دیجیتال، عنوان کرده که تیم توسعه‌ی خودروهای بازی پس از این‌که تقریبا در هر آپدیت خودروهای جدید به بازی اضافه کرده‌اند یا تغییراتی در آن‌ها داده‌اند، در این آپدیت مشغول استراحت بوده و تمرکز این آپدیت روی قسمت‌های دیگری از این بازی اتومبیل رانی است. اگرچه در این آپدیت خبری از خودروی جدیدی نیست، اما محتوای جدید در آن وجود دارد که اولین آن‌ها مسیر‌های مسابقه‌‌ای جدید است.

مسیر جدید که Goodwood Motor نام دارد، دارای طولی بالغ بر ۲.۳۶ مایل بوده و در نوع خود کم‌سابقه است. این مسیر مسابقه جدید با اضافه شدن به لیست پیست‌های بازی Gran Turismo Sport، موجب شده تا بازیکنان علاوه بر کسب یک تجربه‌ی جدید در آن بتوانند توانایی‌های خود را در قالب چالش‌هایی که در این پیست وجود دارد محک بزنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. آپدیت 1.39 بازی Gran Turismo Sport دارای بخش‌های جدید دیگری نیز هست که در زیر مشاهده می‌کنید.

Gran Turismo Sport

درست مانند آپدیت‌های قبلی، این آپدیت نیز باعث اضافه شدن موارد و رویدادهای جدیدی به حالت GT Mode این بازی شده است. این‌بار با ۱۱ رویداد مختلف در چهار لیگ مختلف بازی روبرو هستیم که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • لیگ Beginner: دو دور اضافه به چالش MINI اضافه شده است
  • لیگ Amateur: دو دور اضافه به هریک از بخش‌های Nostalgic Car ،Supra Legend ،Super Formula Championships اضافه شده است
  • لیگ Professional: دو دور اضافه به مسابقات بخش F1500 اضافه شده است
  • لیگ Endurance: یک دور اضافه به مسابقات موسوم به Porsche Cup اضافه شده است

مورد آخری نیز که به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی شماره‌ی 1.39 به این بازی محبوب اضافه شده، مربوط می‌شود به بخش صحنه‌های نمایشی و هنری برای تصویربرداری از خودروها و مناظر بازی یا همان Scape که در این آپدیت توسط اعضای تیم توسعه‌ی بازی انتخاب شده و به این اثر افزوده شده‌اند. این گالری با بیش از هزار صحنه برای انتخاب کردن، کار بازیکنان را برای انتخاب گزینه‌ی موردعلاقه‌ی خود برای عکاسی، راحت‌تر کرده است. در نظر داشته باشید که مانند آپدیت‌های قبلی، آپدیت 1.39 بازی Gran Turismo Sport ممکن است دارای تغییرات دیگری نیز باشد که توسط استودیو عنوان نشده است.

نظرات خود را در مورد این بازی و جدیدترین آپدیت آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GT Planet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده