// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت جدید Katana Zero با حالت سخت و اسپیدران منتشر شد

به‌تازگی به‌روزرسانی جدید بازی Katana Zero عرضه شده است و کاربران می‌توانند این بازی را روی حالت Hard و اسپیدران تجربه کنند.

Katana Zero را می‌توان یکی از بازی‌های مستقل و اکشن پلتفرمر جذابی دانست که در چند ماه اخیر عرضه شده است. یکی از مواردی که کاربران را در بازی کاتانا زیرو به‌چالش می‌کشید، گیم‌پلی و نحوه انجام مراحل بود که همین مورد، بازیکنان را مجذوب خود کرده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده قصد دارد بازیکنان را بیش از پیش به‌چالش بکشد. به‌تازگی آپدیت جدیدی برای کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ کاتانا زیرو عرضه شده است که در جریان آن شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی به این بازی دو بعدی و پلتفرمر هستیم. اولین محتوای اضافه شده، حالت Hard است. پس از تمام کردن بازی، از منوی اسپیدران (یکی دیگر از محتویات اضافه شده به Katana Zero) می‌توانید وارد حالت هارد شوید.

در واقع بازیکنان وارد درجه سختی بالاتر و چالش‌برانگیزتری می‌شوند. در اینجا شاهد تغییراتی در محیط، باس فایت‌ها و سکوبازی‌ها هستیم. همچنین دشمنان جدیدی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در حالت اسپیدران هم دشمنان در بازی دارای رفتارهای ثابتی هستند و می‌توانید میان‌پرده‌ها را رد کنید. ازطرفی این حالت دارای ذخیره خودکار است و به بازیکن اجازه می‌دهد حین تجربه‌ی یک مرحله، از آن خارج شود و مجددا بازی را از جایی که ترک کرده است، آغاز کند

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی کاتانا زیرو هم می‌توان‌ به اضافه شدن اچیومنت‌‌های جدید و رفع باگ‌های بازی اشاره کرد. در کنار تمامی موارد، مشخص شده است که کاتانا زیرو هم‌اکنون با ۲۰ درصد تخفیف، در فروشگاه استیم به‌فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند این بازی را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. بازی Katana Zero توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

اگر دل‌تان هوس خاطره بازی با آثار قدیمی میکرو و آتاری را کرده، اگر دوست دارید پا جای پای یک سامورایی قاتل ساکت و خشن بگذارید و خشونت فیلم‌های Kill Bill و اکشن‌های خوش‌ریتم جان ویک را با چاشنی بازی معرکه‌ی Hotline Miami بچشید، Katana Zero را بدون لحظه‌ای درنگ تجربه کنید. یک بازی جذاب، سرگرم‌کننده، تاریک و درگیرکننده که در جریان ۴ تا ۵ ساعتی که ماجراهایش طول می‌کشد، در کنار مجذوب کردن شما کاری می‌کند تا ایرادات واقعا کوچکش به‌چشم‌تان نیاید و نهایت لذت ممکن را با مدیوم گیم تجربه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده