// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

همکاری پارادوکس و مایکروسافت برای سرویس Xbox Game Pass روی پی سی

استودیو Paradox Interactive اعلام کرده است که با عرضه Xbox Game Pass روی کامپیوتر، بازی‌‌های خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد سرویس Xbox Game Pass، در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار خواهد گرفت. ازاین‌رو کاربران PC در آینده می‌توانند با خرید اشتراک این سرویس، به پیش از ۱۰۰ بازی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. همچنین بازی‌های انحصاری ایکس باکس را هم در روز عرضه تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در وبسایت خود اعلام کرده است که برای عرضه بازی‌های جدید و قدیمی‌اش روی نسخه پی سی سرویس Xbox Game Pass، با مایکروسافت همکاری خواهد کرد. از آن‌جایی که بازی Cities: Skylines هم‌اکنون در دسترس کاربران Xbox Game Pass است، می‌توان انتظار داشت که پارادوکس اینتراکتیو برای نسخه کامپیوتر هم با مایکروسافت همکاری داشته باشد.

سرویس Xbox Game Pass را می‌توان بهترین سرویس‌های مرتبط با بازی دانست که در جریان آن بیش از ۱۰۰ بازی در اختیار مشترکین قرار داده می‌شود. همچنین به‌صورت ماهیانه هم تعدادی از بازی‌ها حذف و بازی‌های جدیدی به فهرست بازی‌ها اضافه می‌شوند. برای آن دسته از افرادی که نمی‌توانند بازی‌های ویدیویی را در روز عرضه خریداری کنند، سرویس Xbox Game Pass بهترین گزینه است تا بتوانند آثار مورد علاقه‌شان را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده