نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

نام و تاریخ اکران فیلم پیش درآمد Kingsman رسما تایید و از لوگوی آن رونمایی شد

به تازگی فاکس قرن بیستم اطلاعات رسمی جدیدی از قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman را به اشتراک گذاشته است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) در دست ساخت است که طبق شایعات، Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ)، نام این فیلم اکشن خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات رسمی جدیدی از فیلم پیش درآمد کینگزمن مانند نام رسمی آن منتشر نشده است. فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم Kingsman: The Great Game که پیش از این تصور می‌شد نام رسمی آن است، قرار است با نام The King’s Man (کینگز من) در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم The King’s Man:

در فیلم The King’s Man قرار است شاهد مجموعه‌ای از بدترین ظالمان و مغزهای متفکر از جنایتکاران باشیم که در حال طراحی یک جنگ برای از بین بردن میلیون‌ها نفر از انسان‌ها هستند که یک انسان از آن دوره باید برای جلوگیری از این جنگ، با آن‌ها مبارزه کند. در فیلم The King’s Man قرار است به ریشه اولین سازمان اطلاعات و جاسوسی کاملا مستقل پرداخته شود.

همچنین اولین تصویر از لوگوی رسمی فیلم The King’s Man به سبک دیگر فیلم‌های کینگزمن نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The King’s Man

هری دکینسون، آرون تیلور-جانسون، جما آرترتون، رالف فاینز، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر، رابرت آرمایو و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار اولین تصاویر و حتی تریلر رسمی این فیلم باشیم. فیلم The King’s Man اقتباسی آزاد از کامیک مارک میلار و دیو گیبونز است که علاوه بر این فیلم، فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) نیز قرار است ساخته شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله تاریخ اکران آن، منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده