نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال حضور خواهد داشت

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو قرار است پس از یک سال غیبت، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال دارای پنل باشد.

سال گذشته بود که مارول استودیو در یک اقدام غافلگیر کننده از حضور در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو انصراف داد تا طرفداران دنیای سینمایی مارول مدت بیشتری برای رونمایی احتمالی از فاز چهارم این مجموعه یا معرفی فیلم‌های جدید آن صبر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو بازگردد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مارول استودیو قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۹ که قرار است در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ جولای (۲۷ تا ۳۰ تیر) برگزار شود، در بخش Hall H که محل برگزاری پنل‌ها است، شرکت کند. اگرچه اطلاعات بیشتری از حضور مارول در نمایشگاه امسال منتشر نشده، اما از هم اکنون تبلیغات مارول برای حضور در نمایشگاه امسال نیز آغاز شده است که ددلاین انتظار دارد مارول از فاز چهارم دنیای سینمایی خود یا حداقل فیلم‌هایی که قرار است تا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ اکران شوند، پرده بردارد.

یکی از فیلم‌هایی که گفته می‌شود حضور پر رنگی را احتمالا در پنل مارول خواهد داشت، فیلم Black Widow (بلک ویدو) است که ددلاین اعتقاد دارد که احتمالا شاهد نمایش تصاویر رسمی و هنری این فیلم خواهیم بود و رسما تاریخ اکران و بازیگران آن به‌همراه نقش آن‌ها، تایید و اعلام شود. فیلم The Eternals (اترنالز) دیگر فیلمی است که به نظر می‌رسد در پنل مارول حضور دارد که ممکن است بازیگران دو فیلم نیز در پنل حضور داشته باشند. علاوه بر این، قابل انتظار است که شاهد اطلاعات رسمی از فیلم‌های بیشتری مثل فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، فیلم Shang-Chi (شانگ چی)، فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) و دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز باشیم.

با این حال، به نظر می‌رسد که سریال‌های مارول استودیو که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شوند، در پنل مارول در کامیک کان حضور ندارند و در واقع این سریال‌ها احتمالا در نمایشگاه D23 حضور خواهند داشت. این سریال‌ها شامل سریال Loki (لوکی)، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال WandaVision (ونداویژن)، انیمیشن ?What If و سریال Hawkeye (هاوک آی)، می‌شود. همچنین ممکن است شاهد اطلاعاتی از مجموعه X-Men (افراد ایکس) و Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و حضور آن‌ها در آینده دنیای سینمایی مارول نیز باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده