// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

Just Dance 2020 آخرین بازی‌ای است که برای کنسول Wii عرضه می‌شود

یوبیسافت اعلام کرده است که Just Dance 2020 آخرین بازی‌ای است که برای نینتندو Wii عرضه می‌شود و پس از آن این کنسول به کار خود پایان می‌دهد.

از عرضه‌ی نینتندو Wii تا به امروز ۱۳ سال می‌گذرد و شاهد عرضه شدن بازی‌های بسیار خوبی نظیر The Legend of Zelda: Skyward Sword و Wii Bowling برای این کنسول موفق بوده‌ایم. بااین‌حال هر شروعی یک پایان دارد و نینتندو Wii هم به روزهای آخر خود نزدیک شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الین کور، یکی از اعضای یوبیسافت (Ubisoft)، در جدیدترین گفت‌وگوی خود با سایت تلگراف اعلام کرده است که بازی Just Dance 2020 آخرین بازی‌ای است که برای کنسول Wii عرضه می‌شود. وی دراین‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم آخرین سرباز باقی‌مانده هستیم. ما آخرین بازی را برای نینتندو Wii عرضه می‌کنیم و بسیار خوشحال هستیم که هواداران همچنان می‌خواهند بازی ما را روی این کنسول تجربه کنند.

یکی از دلایلی که این بازی برای نینتندو Wii عرضه می‌شود، ساختار گیم‌پلی بازی و کنترلرهای نینتندو Wii است که در این سال‌ها توانسته است قشر عظیمی از کاربران جاست دنس را به خود جذب کند. بازی Just Dance 2020 در نوامبر سال جاری عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده