// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حالت کوآپ Astral Chain بازیکنان را به چالش می‌کشد

با اینکه هدف اصلی Astral Chain، مبارزات تک‌نفره است، اما تیم سازنده از یک حالت کوآپ دو نفره هم استفاده کرده است که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد.

Astral Chain، جزو آن دسته از بازی‌های انحصاری است که با معرفی‌اش، توانست نظر بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کند. کاربران نینتندو سوییچ معتقد هستند که یکی از دلایلی که آسترال چین به یک بازی موفق و سرگرم کننده تبدیل می‌شود، این است که پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، وظیفه‌ی ساخت بازی را برعهده دارد. Astral Chain در شهریور ماه عرضه می‌شود و دارای حالت مشارکتی است، اما طبق مصاحبه‌ی کارگردان بازی مشخص شده است که حالت کوآپ آسترال چین، به‌نحوی طراحی شده است که کاربران را به‌چالش می‌کشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astral Chain، اخیرا با کوتاکو مصاحبه‌ای را انجام داده است و در جریان آن در مورد حالت کوآپ بازی صحبت کرده است. کانسپت و ساختار اصلی گیم‌پلی آسترال چین بدین‌صورت است که هر بازیکن هدایت کاراکتر اصلی و یک همراه را به‌صورت همزمان در دست دارد. این دو شخص ازطریق یک زنجیری به نام Titular Chain به یکدیگر متصل شده‌اند. بااین‌حال یک حالت دونفره هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که تجربه‌ی چالش‌برانگیزتری را نسبت به حالت تک‌نفره، در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

باتوجه‌به گفته‌های تائورا، در حالت دو‌نفره، بازیکنان هدایت کاراکترهای داخل بازی را برعهده می‌گیرند و هر کدام باید از یک جوی‌کان استفاده کنند، اما بازی توسط یک بازیکن انجام می‌شود و طراحی حالت کوآپ هم حول این موضوع انجام گرفته است. تائورا اعلام کرده است که تیم سازنده با استفاده از این سیستم قصد داشته است از مزیت‌ها و برتری نینتندو سوییچ استفاده کند. حالت مشارکتی Astral Chain به حالت مشارکتی بازی Super Mario Galaxy شباهت دارد؛ جایی‌که یکی از بازیکنان هدایت ماریو را برعهده می‌گرد و بازیکن دوم، ازطریق ریموت Wii، در جمع‌آوری تکه‌های ستاره‌های داخل بازی به ماریو کمک می‌کرد.

بااین‌حال تاکاهیسا تائورا اعلام کرده است که عملکرد هر دو بازیکن در بازی آسترال چین اهمیت دارد و برای اینکه بتوانند در نبردها موفق باشند، باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده