// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نینتندو، Cyberpunk 2077 و Final Fantasy VII Remake برترین ترندهای توییتر در E3 2019

با تمام شدن نمایشگاه E3 2019، توییتر برترین ترندهای خود را اعلام کرده است که شاهد نام نینتندو، Cyberpunk 2077 و Final Fantasy VII Remake هستیم.

تقریبا یک هفته از تمام شدن نمایشگاه E3 2019 می‌گذرد و شرکت‌های بازیسازی بازی‌های خود را به‌نمایش گذاشتند. حال این سوال به‌وجود می‌آید که در شبکه‌های اجتماعی کدام شرکت‌ها یا بازی‌ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند؟

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که توییتر لیست ترندهای برتر خود را در نمایشگاه ٍE3 2019 منتشر کرده است. در جریان لیست منتشر شده، رویداد دایرکت نینتندو، در رتبه‌ی اول قرار دارد که شامل معرفی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌شود. در رتبه‌ی دوم، رونمایی از کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 و کنفرانس خبری مایکروسافت قرار دارد که سر و صدای زیادی به‌پا کرد. رتبه‌ی سوم هم به‌صورت مشترک در اختیار Final Fantasy VII Remake و Marvel's Avengers قرار گرفته است.

همچنین مشخص شده است که در میان ناشران مختلف، نینتندو بیشترین توییت را به‌خود اختصاص داده است. البته از آن‌جایی که رتبه‌ی اول توییت‌ها را به خود اختصاص داده است، اول شدن در این بخش هم عادی است. در ادامه ایکس باکس، سونی، اسکوئر انیکس و بتسدا در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. به‌عبارتی تمامی ناشرانی که یک رویداد خبری را به‌خود اختصاص داده بود (این مورد شامل الکترونیک آرتز هم می‌شود) توانسته‌اند در ترندهای توییتر رتبه‌ی خوبی را از آن خود کند.

در میان بازی‌های جدید هم فاینال فانتزی 7 ریمیک، سایبرپانک 2077، Breath of the Wild 2، بازی Animal Crossing: New Horizons و اونجرز در لیست برترین ترندها قرار گرفته‌اند. این در حالی است که اگر با سایر بازی‌ها (حالت کلی) مقایسه کنیم، برترین ترندها در اختیار Pokemon (به‌خاطر Pokemon Sword and Shieldفورتنایت، Splatoon و Super Smash Bros Ultimate قرار گرفته‌اند. این اتفاق به‌لطف مسابقات انجام شده در E3 2019 رخ داده است. همچنین نام Apex Legends هم در این لیست دیده می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده