نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

شخصیت بازی Shovel Knight برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night معرفی شد

تعداد زیادی بسته الحاقی رایگان برای Bloodstained: Ritual of the Night در نظر گرفته شده است که در یکی از آن‌ها شاهد حضور Shovel Knight خواهیم بود.

سرانجام بعد از گذشت چند سال از معرفی بازی Bloodstained: Ritual of the Night شاهد عرضه‌ی آن هستیم و دوست‌داران مجموعه کسلوانیا (Castlevania) می‌توانند جدیدترین بازی کوجی ایگاراشی را تجربه کنند؛ بازی‌ای که ارتباط مستقیمی با کسلوانیا ندارد، ولی برای طرفداران آن ساخته شده است. هم‌زمان با عرضه‌ی Bloodstained، آخرین تریلر بازی هم منتشر شد که به بسته‌های الحاقی آینده‌ی بازی هم اشاره می‌کند، از جمله شخصیت Shovel Knight که از اثری با همین عنوان ساخته‌ی Yacht Club Games به‌عنوان مهمان در این بازی حضور پیدا می‌کند.

کوجی ایگاراشی از جمله افرادی بود که تأثیر مستقیمی روی محبوبیت مجموعه کسلوانیا داشت و چند سال قبل بعد از مشکلاتی که با کونامی پیدا کرد، از این شرکت جدا شد و در کیک‌استارتر به معرفی بازی جدید خود یعنی Bloodstained: Ritual of the Night پرداخت‌؛ بازی‌ای که طرفداران کسلوانیا استقبال عجیبی از آن کردند و بیش از پنج میلیون دلار برای آن جمع‌آوری شد. از آن زمان چهار سال می‌گذرد و البته در این مدت شاهد انتشار بازی Bloodstained: Curse of the Moon هم بوده‌ایم که یک بازی فرعی بود و توانست با گیم‌پلی جذاب مترویدوانیا و سبک بصری هشت بیتی خود طرفداران زیادی به‌دست آورد.

اکنون در روز عرضه‌ی Bloodstained، تریلری هم منتشر شده است که شروع جالبی دارد و در آن شاهد شکنجه شدن فردی توسط کوجی ایگاراشی هستیم و این بخش از تریلر می‌تواند اشاره‌ای به درگیری‌های ایگاراشی و کونامی باشد. بعد از آن هم بخش‌هایی از بازی نمایش داده می‌شود، اثری که به گفته‌ی ایگاراشی دو برابر بزرگتر از بازی قبلی او است و ۱۳ عدد بسته الحاقی هم خواهد داشت که همگی به‌شکل رایگان منتشر خواهند شد و بعضی از آن‌ها عبارت‌اند از: Classic Mode، New Game Plus و Boss Rush Mode.

در یوتوب تماشا کنید

در این میان جالب‌ترین بخش تریلر به Shovel Knight مربوط می‌شود؛ شخصیتی که با او در سال ۲۰۱۴ آشنا شدیم و بعدها به یکی از رکوردداران حضور افتخاری در بازی‌های مختلف تبدیل شد. هنوز مشخص نیست Shovel Knight چه زمانی به Bloodstained اضافه می‌شود، ولی در تریلر مربوطه می‌توانیم صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی با حضور او را مشاهده کنیم که جذابیت بالایی دارد و حرکات معروف او با استفاده از بیل نمادین این شخصیت هم به‌چشم می‌خورد.

Bloodstained: Ritual of the Night

البته Shovel Knight تنها مورد مهمان در بازی نخواهد بود و در انتهای تریلر هم شاهد اشاره‌ی ظریفی به بازی Child of Light اثر یوبیسافت در قالب موسیقی این بازی هستیم و باید دید این اثر در چه قالبی با Bloodstained ترکیب می‌شود.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night با همکاری Wayforward Technologies، Artplay و DICO تولید و توسط 505Games برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است و نسخه نینتندو سوییچ بازی هم به‌زودی و در روز ۲۵ ژوئن (۴ تیرماه) عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده